  • 1. Data: 2009-05-06 16:33:24
    Temat: Haynes Triumph
    Od: Beast <l...@o...pl>

    Witam,
    posiada ktoś Haynesa do Triumpha Daytona / Speed Triple / Tiger w pdf
    lub innej cyfrowej wersji? Znalazłem na torrentach, ale niestety jest
    już nieaktywny.

    --

    pozdrawiam

    Beast
    Zielona Góra
    Triumph Speed Triple 955i

  • 2. Data: 2009-05-06 17:22:39
    Temat: Re: Haynes Triumph
    Od: "Ptako" <Ptako7@@go2.pl>

    Witam,
    posiada ktoś Haynesa do Triumpha Daytona / Speed Triple / Tiger w pdf

    Hej
    Sprawdz ten link
    http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

    --
    Bartek Ptaszyński <Ptako>
    GSXR 1/20 wiadra

  • 3. Data: 2009-05-06 17:52:47
    Od: l...@o...pl

    On 6 Maj, 19:22, "Ptako" <Ptako7@@go2.pl> wrote:
    > Witam,
    > posiada ktoś Haynesa do Triumpha Daytona / Speed Triple / Tiger w pdf
    >
    > Hej
    > Sprawdz ten linkhttp://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

    Sprawdzałem, ale Haynesa tam niestety nie ma /:

    --

    pozdrawiam

    Beast
    Zielona Góra
    Triumph Speed Triple 955i

  • 4. Data: 2009-05-06 18:42:03
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    cze
    posiadam coprawda bez pierwszego rozdzialu (ale tam nic nie ma ciekawego)
    napisz na prv panadol kropa poczta kropa neostrada znowukropa pl
    to wrzuce na ftpa
    Pzdr
    PanAdol
    Triumph Tiger "Girlie"