  • 1. Data: 2009-05-06 13:34:52
    Temat: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    znacie moze orientacyjny koszt lakierowania calego sprzeta-
    golas lub z polowiewka (czyli bak, blotnik/blotniki, zadupek, czacha)?
    chodzi mi tylko o rzad wielkosci
    ewentualnie namiar na dobrego speca w mazowieckim - sam sie wywiem;]

    dzieki z gorki
    pzdrw
    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-06 13:57:01
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi tylko o rzad wielkosci
    > ewentualnie namiar na dobrego speca w mazowieckim - sam sie wywiem;]

    Ode mnie wzial 500 peelenów (jego przygotowanie i material) za wszystkie
    elementy - malowane na czarno (po przewrotce, bez zmiany koloru).

  • 3. Data: 2009-05-06 14:06:37
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > elementy - malowane na czarno (po przewrotce, bez zmiany koloru).

    dzieki
    a to jakas zasadnicza roznica w cenie- zmiana, badz nie, koloru?

  • 4. Data: 2009-05-06 15:20:50
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > dzieki
    > a to jakas zasadnicza roznica w cenie- zmiana, badz nie, koloru?

    napewno różnica w jakości,

  • 5. Data: 2009-05-06 15:33:06
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > napewno różnica w jakości,

    w sensie : zmiana koloru=gorsza jakosc?
    niezaleznie kto i jak robi?

  • 6. Data: 2009-05-06 15:54:49
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > w sensie : zmiana koloru=gorsza jakosc?
    > niezaleznie kto i jak robi?

    nie wierzę, że można profesjonalnie polakierować motocykl za 500 zł

  • 7. Data: 2009-05-06 16:03:55
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > nie wierzę, że można profesjonalnie polakierować motocykl za 500 zł

    no tak
    ale nie o wiare mi chodzi a o realne znane przypadki

  • 8. Data: 2009-05-06 16:35:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A to niby co tam takiego drogiego w tym malowaniu? Koszt materiałów z farbą
    jakieś 100-150 zł, reszta zarobek malarza. A z tym profesjonalizmem to nie
    przesadzaj. To tylko kwestia chęci, umiejętności, sprzętu i takich tam:-)
    Znam ludzi, którzy za grosze malują samochody dużo lepiej niż tzw.
    profesjonalne zakłady. Tak wogóle to jeśli mowa o profesjonaliźmie to tylko
    fabryka. Reszta, jak go zwał tak zwał to tylko chałturzenie...:-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2009-05-06 16:47:31
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > tam:-) Znam ludzi, którzy za grosze malują samochody dużo lepiej niż tzw.

    no dobra
    ale gdzie? ci ludzie co dobrze i tanio...
    podrzuc namiar, bo sie moze przydac
    mnie lub innym
    pzdrw
    Piotr

  • 10. Data: 2009-05-06 18:27:12
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > profesjonalne zakłady. Tak wogóle to jeśli mowa o profesjonaliźmie to
    > tylko fabryka. Reszta, jak go zwał tak zwał to tylko chałturzenie...:-)

    wybacz ale pierdolisz,