  • 1. Data: 2009-05-06 13:59:39
    Temat: GPS a brak miejsca na uchwyt
    Od: a...@g...com

    Witam,

    przymierzam się do GPS-a na motocyklu ale z tego co zdążyłem się
    zorientować to wszystkie uchwyty są przykręcane obejmą na kierownicę a
    niestety w Zygzaku nie ma za bardzo jak bo jest pompa od sprzęgła :-(

    Ktoś widział jakieś ciekawe patenty lub uchwyty które dają się w tym
    wypadku gdzieś przymocować?

    Dzięki za odpowiedzi.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2009-05-06 14:07:19
    Temat: Re: GPS a brak miejsca na uchwyt
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 6 May 2009 06:59:39 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za
    a...@g...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > niestety w Zygzaku nie ma za bardzo jak bo jest pompa od sprzęgła :-(
    >
    > Ktoś widział jakieś ciekawe patenty lub uchwyty które dają się w tym

    Ja na swoja kierownice clip-on przyczepilem polowe uchwytu rowerowego
    (takiego, ktory obejmuje rure kierownicy) do polki kolo stacyjki (w SV
    jest asymetryczna) za pomoca trytytek. Koszt to 20zl, tylko trzeba
    pokombinowac. Niestety nie mam zdjecia.

    W poprzednim motocyklu mialem wiecej miejsca na szybie i sprawdzalo sie
    zwykle mocowanie samochodowe z przyssawka.

    Jesli masz mocowanie dla GPSa do samochodu to pomysl jak mozna go uzyc w
    motocyklu. Zazwyczaj mocowania sa w systemie HR i wtedy kolyske na GPS
    mozesz przenosic pomiedzy samochodem a motocyklem w dosc wygodny sposob
    nie ruszajac samego mocowania.

    Powodzenia :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2009-05-06 14:26:39
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >przymierzam się do GPS-a na motocyklu

    Ja z powodzeniem używam z kieszeni - tylko słuchawki w kasku:)
    Imho bezpieczniej w mieście.

    grzech
    vl800

  • 4. Data: 2009-05-06 15:51:22
    Od: "Artur" <a...@n...pl>

    poszukaj w google sw-motech i ram mount

    pozdrawiam Artur
    suczka Hajka '02

  • 5. Data: 2009-05-06 19:24:08
    Od: "Traffic" <t...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >niestety w Zygzaku nie ma za bardzo jak bo jest pompa od sprzęgła :-(

    >Ktoś widział jakieś ciekawe patenty lub uchwyty które dają się w tym

    witam

    ja mam zamontowany na tak przyssawke jak do auta, tylko ze zamiast do szyby,
    chwytak jest przyssany do obrotomierza, a i wskazowke obrotomierza tez
    jeszcze widac, patent wyprobowany, nie spada nie odkleja sie i w widocznym
    miejscu jest

    jutro jak bede mial chwile to wstawie fote

    pzdr
    --
    Traffic R6 '00

  • 6. Data: 2009-05-07 09:22:53
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Użytkownik <artur.>

    >Ktoś widział jakieś ciekawe patenty lub uchwyty które dają się w tym
    >wypadku gdzieś przymocować?

    Mozna do 2 srub, ktore z przodu zbiornika paliwa go pozycjonuja (za
    lozyskiem glowki ramy).
    Za duzo sily one nie przenosza wiec mozna tam patencik wlasnej roboty
    umocowic, zeby wystawal ponad zbiornik. Miejscowka dobra bo nie trzeba sie
    zazbytnio rozgladac.

    Pozdr !
    Marcin
    RC46 Fi Y

  • 7. Data: 2009-05-07 10:40:19
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <artur.>

    > Mozna do 2 srub, ktore z przodu zbiornika paliwa go pozycjonuja (za
    > lozyskiem glowki ramy).

    Witam.
    Podpowiem jak ja sobie z takim problemem poradziłem.
    Otóż korzystam z dosyć dużej nawigacji Garmina Street Pilot III.
    Na moim koniku (ZZR 1200) nie bardzo jest gdzie takie urządzenie zamontować.
    Kombinowałem, kombinowałem (także ze śrubami od zbiornika) i nie
    wykombinowałe nic na wspornikach.
    Z różnych przyczyn: albo kręci się z kierownicą, albo wibruje ...
    I przyszedł mi na koniec idealny (jak dla mnie) pomysł.
    Wyjąłem spod kanapki zapasowy pająk (taka rozciągliwa siatka), zapiąłem go
    na zbiorniku paliwa i wsunąłem nawigację. Praktyczność w połączeniu z
    prostotą pomysłu zaskoczyła nawet mnie - pomysłodawcę. Można coś podłożyć
    żeby dobrze widzieć ekran, można łatwo sięgnąć ręką żeby coś przestawić,
    łatwo wyjąć itd.
    Tak więc może pomyśl o czymś takim. Sprawdzone - przejechało pół Europy i
    żadnych problemów.

    Pozdrawiam - JK.