  • 61. Data: 2011-04-04 22:42:17
    Temat: Re: [Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 19:05:59 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    >> Ucieczka? A byli ranni?
    > Nie musi być rannych.
    To teraz wskaż przepis, który zakazuje odjechać z miejsca kolizji.

    --
    ___________ (R)

  • 62. Data: 2011-04-05 14:47:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Apr 2011 22:42:17 +0200, w <c1.01.3Q3QGx$0Cb@mike.oldfield.org.pl>, Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > To teraz wskaż przepis, który zakazuje odjechać z miejsca kolizji.

    A rzeczywiście, przyznaję rację, mimo "prac" od 2 lat nic nie zmieniono, i taka
    ucieczka to nadal wykroczenie.

  • 63. Data: 2011-04-05 21:01:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 05 Apr 2011 14:47:49 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A rzeczywiście, przyznaję rację, mimo "prac" od 2 lat nic nie zmieniono, i taka
    > ucieczka to nadal wykroczenie.

    Żadne wykroczenie.

    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2011-04-06 15:57:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Apr 2011 21:01:03 +0200, w <c1.01.3Q3zzh$0Cr@mike.oldfield.org.pl>, Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Żadne wykroczenie.

    Art. 97 kw.

  • 65. Data: 2011-04-07 22:39:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 15:57:25 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Art. 97 kw.

    Tak? Jaki przepis PoRD został zatem naruszony, bo art. 97 to obecnie:
    "Uczestnik ruchu lub inna osoba znajdująca się na drodze publicznej,
    w strefie zamieszkania lub strefie ruchu, a także właściciel
    lub posiadacz pojazdu, który wykracza przeciwko innym przepisom
    ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r.
    Nr 108, poz. 908, z późn. zm.7)) lub przepisom wydanym na jej podstawie,
    podlega karze grzywny do 3 000 złotych albo karze nagany."

    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2011-04-08 16:07:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Apr 2011 22:39:47 +0200, w <c1.01.3Q5G4g$0D9@mike.oldfield.org.pl>, Adam
> [...]

    > Nr 108, poz. 908, z późn. zm.7)) lub przepisom wydanym na jej podstawie,
    > podlega karze grzywny do 3 000 złotych albo karze nagany."

    Obowiązkowi udostępnienia osobie poszkodowanej swoich danych.

    Nr artykułu PoRD nie chce mi się szukać, jak dobrze pogooglujesz to znajdziesz
    z wykładniami i interpretacjami.

  • 67. Data: 2011-04-12 20:24:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 16:07:12 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Obowiązkowi udostępnienia osobie poszkodowanej swoich danych.

    Mowa była o odjechaniu, a nie o nieudostepnieniou danych.

    --
    ___________ (R)

  • 68. Data: 2011-04-13 14:34:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Apr 2011 20:24:05 +0200, w <c1.01.3Q8Gqp$0Dg@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Mowa była o odjechaniu, a nie o nieudostepnieniou danych.

    Była mowa o ucieczce. Odjechać to on sobie najbardziej może -- po spełnieniu
    w/w wymogu.

  • 69. Data: 2011-04-13 22:54:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 14:34:33 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Była mowa o ucieczce. Odjechać to on sobie najbardziej może -- po spełnieniu
    > w/w wymogu.

    Samo odjechanie nei jest karalne.

    --

  • 70. Data: 2011-04-14 14:20:35