  • 1. Data: 2009-02-12 13:19:49
    Temat: Honda Logistic Center w Polsce
    Od: "Rafael" <r...@W...gazeta.pl>

    http://biznes.onet.pl/0,1915355,wiadomosci.html

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 2. Data: 2009-02-17 07:20:02
    Temat: Re: Honda Logistic Center w Polsce
    Od: n...@s...com

    On Thu, 12 Feb 2009 13:19:49 +0000 (UTC), "Rafael"
    <r...@W...gazeta.pl> wrote:

    >http://biznes.onet.pl/0,1915355,wiadomosci.html

    Niech to krew zaleje, jak szlo z Astrii (AFAIR) to czesci mialem w 2
    dni. Jak to centrum ruszy to pewnie z tydzien trza bedzie czekac :-/

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 3. Data: 2009-02-17 07:54:28
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > Niech to krew zaleje, jak szlo z Astrii (AFAIR) to czesci mialem w 2
    > dni. Jak to centrum ruszy to pewnie z tydzien trza bedzie czekac :-/

    Jestes niepoprawnym optymista, Romeczku. My potrafimy spieprzyc naprawde
    dobrze a nie tylko troszke. Szczesliwie, dla *ondziarzy akurat, jest
    alternatywa:
    http://www.dwa-kola.pl/

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 4. Data: 2009-02-17 08:21:45
    Od: n...@s...com

    On Tue, 17 Feb 2009 08:54:28 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Jestes niepoprawnym optymista, Romeczku. My potrafimy spieprzyc naprawde
    >dobrze a nie tylko troszke.

    Nie odbieraj mi nadziei!!!

    > Szczesliwie, dla *ondziarzy akurat, jest
    >alternatywa:
    >http://www.dwa-kola.pl/

    Zobaczylem czas realizacji, to co widzialem na termin realizacji
    7-14dni. W motofanie mam w 2-3dni z magazynu centralnego, z
    http://zsf-moto.com/ AFAIK czas dostawy to ok 7 dni.
    Ceny na zsf i w motofanie byly dosc porownywalne, dwa-kola.pl nie
    porownywalem, no ale chlopaki musieliby sie sprezac cenowo zeby mi sie
    chcialo u nich zamawiac. Tak czy siak, dzieki za sznurek, musze kupic
    slizg lancucha to se porownam ceny :)

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2009-02-17 15:18:24
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Uzytkownik newrom napisal :
> [...]
    > porownywalem, no ale chlopaki musieliby sie sprezac cenowo zeby mi sie
    > chcialo u nich zamawiac. Tak czy siak, dzieki za sznurek, musze kupic

    Ceny zajebiste. Komplet gazników do VFR RC36 kosztuje 9700 zlotych. Kosz
    sprzeglowy 1900 zl. Czad.
    A mówia, ze BMW ma drogie czesci. ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 6. Data: 2009-02-17 22:05:00
    Od: n...@s...com

    On Tue, 17 Feb 2009 16:18:24 +0100, "Wojciech G."
    <w...@w...ursynet.com> wrote:

    >Ceny zajebiste. Komplet gazników do VFR RC36 kosztuje 9700 zlotych. Kosz
    >sprzeglowy 1900 zl. Czad.

    Z ciekawości zapytam, ile gazniki/wytryski oraz kosz sprzeglowy do
    jakiegos 4 cylindrowego beemwu ?

    >A mówia, ze BMW ma drogie czesci. ;)

    Moze nie chodzi o cene jednostkowa, ale o czestotliwosc wymian ? ;)

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2009-02-18 10:18:33
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik newrom napisał :
    > Z ciekawości zapytam, ile gazniki/wytryski oraz kosz sprzeglowy do
    > jakiegos 4 cylindrowego beemwu ?

    Np. do mojego - kompletny system wtryskowy - 3700 zł. Kosz sprzęgłowy -
    niestety około 2100 złotych.

    > Moze nie chodzi o cene jednostkowa, ale o czestotliwosc wymian ? ;)

    Wydaje mi się, że i tak rzadko jest konieczność wymieniania np. kompletnego
    systemu wtryskowego. Z koszem to już nie jest takie oczywiste. Mnie
    natomiast chodziło o absurd, że te gaźniki kosztują więcej niż można dać za
    całe takie moto (RC36) w całkiem dobrym stanie. A warto dać, bo moto jest
    extra. Wiem, bo miałem.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 8. Data: 2009-02-18 10:25:40
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> wrote in message

    > Np. do mojego - kompletny system wtryskowy - 3700 zł. Kosz sprzęgłowy -
    > niestety około 2100 złotych.

    A kolega porownuje piernik do wiatraka nie widzac roznicy pomiedzy wtryskami
    a gaznikami? Bo, jak dla mnie, to wyprodukowanie gaziorkow jest wielokrotnie
    (3-4x) drozsze.

  • 9. Data: 2009-02-18 10:27:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Rafael pisze:
    > http://biznes.onet.pl/0,1915355,wiadomosci.html

    "Honda kupiła od parafii rzymskokatolickiej w Pniewach 56 tys. metrów
    kwadratowych ziemi"

    Od teraz przy zakupie części Hondy - anioł stróż: gratis! :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-02-18 10:43:53
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kefir" napisał :
    > A kolega porownuje piernik do wiatraka nie widzac roznicy pomiedzy
    > wtryskami a gaznikami? Bo, jak dla mnie, to wyprodukowanie gaziorkow jest
    > wielokrotnie (3-4x) drozsze.

    Niczego nie porównuję, tylko odpowiadam na pytanie.
    BMW nie stosuje gaźników od jakiegoś czasu, ale znalazłem specjalnie dla
    kolegi komplet gaźników do K100 z lat 84-86. Wychodzi około 800 dolarów
    amerykańskich.
    Powtórzę może, że moim celem nie było wykazanie, że BMW ma tanie części
    (choć jak widać bardzo drogie nie są), a jedynie wskazanie absurdalnej ceny
    części do motocykla o wartości kilku tysięcy złotych.
    --
    PZDR
    Wojciech G.