  • 1. Data: 2009-02-12 10:49:45
    Temat: Re: Kamera na motocykl
    Od: panki <panki@_NOSPAM_poczta.fm>

    Hej, jestem na kupnie kamerki Toshiba Camileo HD, pytanie czy nie wyłącza
    się od drgań podczas jazdy na moto /miałem kilka kamer i wszystkie mi się
    same wyłaczały podczas jazdy po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach.

    Pozdrawiam panki

    Tadek / Motostorenapisal

    ucts_id=22056

  • 2. Data: 2009-02-12 17:04:31
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    panki wrote:

    > Hej, jestem na kupnie kamerki Toshiba Camileo HD, pytanie czy nie wyłącza
    > się od drgań podczas jazdy na moto /miałem kilka kamer i wszystkie mi się
    > same wyłaczały podczas jazdy po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach.

    Nie zauwazylem takiego problemu (moze to byc tez kwestia mocowania - ile
    wibracji przenosi). Ja dotychczas filmowalem z kieszonki tankbag'a, ktory
    jak podejrzewam silniej tlumi wibracje niz sztywne mocowanie, wiec nie
    potrafie w 100% zapewnic ze taki problem nie wystepuje, tymniemniej jest to
    najlepiej dzialajaca kamera z dotychczas przeze mnie testowanych, w
    szczegolnosci stosunek cena/jakosc jest bardzo korzystny. Korzystalem z niej
    ostatnio na nartach, tam rowniez spisala sie poprawnie, jedynymi
    mankamentami sa: slaba czulosc matrycy, w ciemnych pomieszczeniach widac
    more wynikajaca z niedoswietlenia, klopotliwy kodek roznicowy (nie da sie
    bez przekompresowywania filmu wyciac nic z poczatku, nie ma natomiast
    problemu aby przyciac np. VirtualDub'em film od tylu) oraz nienajlepsza
    jakosc dzwieku.

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.

  • 3. Data: 2009-02-13 13:30:48
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Tadek / Motostore wrote:

> [...]
    > bez przekompresowywania filmu wyciac nic z poczatku, nie ma natomiast
    > problemu aby przyciac np. VirtualDub'em film od tylu) oraz

    A pokazesz gdzies jakas probke z moto jak to sie zachowuje kiedy wszystko w
    kolo sie trzesie?
    Np na vimeo.com . Chetnie bym zobaczyl kawalek, bo robione jest to na
    matrycy ktora nie bardzo lubi ruch i gnie obraz a zamiar mialem nabyc.

    pozdro
    Tmek

  • 4. Data: 2009-02-13 18:46:36
    Temat: [ot] Re: Kamera na motocykl
    Od: Terror <t...@w...scigacz.pl>

    Dnia 12-02-2009 o 11:49:45 panki <panki@_nospam_poczta.fm> napisał(a):

    > Hej, jestem na kupnie kamerki Toshiba Camileo HD, pytanie czy nie
    > wyłącza się od drgań podczas jazdy na moto /miałem kilka kamer i
    > wszystkie mi się same wyłaczały podczas jazdy po
    > kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach.

    Co oznacza "jestem na kupnie"? Możesz po polsku?

    PS. Naucz sie cytować

    --
    Trr | B12 | GG: 52182

  • 5. Data: 2009-02-13 19:00:42
    Temat: Re: [ot] Re: Kamera na motocykl
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 2/13/09 7:46 PM, Terror wrote:

    > Co oznacza "jestem na kupnie"? Możesz po polsku?
    >
    > PS. Naucz sie cytować

    co oznacza TRR

  • 6. Data: 2009-02-13 21:14:36
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Sil pisze:

    > co oznacza TRR

    bystrzak to Ty nie jestes

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-02-17 18:21:36
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Tmek wrote:
> [...]
    > Np na vimeo.com . Chetnie bym zobaczyl kawalek, bo robione jest to na
    > matrycy ktora nie bardzo lubi ruch i gnie obraz a zamiar mialem nabyc.

    Jak bede mial chwile wrzuce gdzies probke. Sledz temat, dam znac co i gdzie.

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.