  • 1. Data: 2011-02-10 19:23:00
    Temat: Hosting resellerski - pytanie
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    Od kilku dni poszukuje hostingu typu resseler.
    3 testuje, ale...
    Potrzebuje przestrzeni dyskowej co najmniej 100GB, dosc wysokiego limitu
    transferu i najwazniejsze - konta pocztowe mam obecnie jako systemowe,
    czyli hasla sa kodowane. Nie znam ich wersji niekodowanej wiec loginy do
    poczty w hostingu musialy by byc kodowane w MD5, a tego w testowanych brak.
    W jednym z testowanych juz po jednym dniu mieli awarie (trwala kilka
    godzin - brak dostepu do WWW).
    Teraz pytanie do osob uzywajacych takich uslugi - co polecacie...

  • 2. Data: 2011-02-10 20:38:37
    Temat: Re: Hosting resellerski - pytanie
    Od: "Rafał Czarny" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > godzin - brak dostepu do WWW).
    > Teraz pytanie do osob uzywajacych takich uslugi - co polecacie...

    Bogdan a nie lepiej postawić sobie swój serwer ? i sam nim zarządzać ?

    Rafał

  • 3. Data: 2011-02-11 05:04:04
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    W dniu 2011-02-10 21:38, Rafa? Czarny pisze:

    > Bogdan a nie lepiej postawi? sobie sw?j serwer ? i sam nim zarz?dza? ?
    > Rafa?
    Mam 3 sztuki - WWW, poczta i streaming, ale chce sie pozbyc klopotow.
    To nie jest sprzet wypasiony, wiec po latach chce miec weekendy bez
    telefonow i calej reszty... :)

  • 4. Data: 2011-02-11 07:57:50
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 10.02.2011 20:23, bogdan2312 wrote:
> [...]
    > godzin - brak dostepu do WWW).
    > Teraz pytanie do osob uzywajacych takich uslugi - co polecacie...

    A może vps albo dedyk administrowany przez kogoś innego? Mogę dać ofertę.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 5. Data: 2011-02-11 11:11:48
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-02-10 20:23, bogdan2312 pisze:
> [...]
    > godzin - brak dostepu do WWW).
    > Teraz pytanie do osob uzywajacych takich uslugi - co polecacie...

    napisz na priv babicz maupa trustnet kropka peel

    ile potrzebujesz transferu, ile chcesz za to płacić i zrobimy odpowiedni
    pakiet. Albo zwykły współdzielony hosting, albo vpsa zarzadzanego przez
    nas. Oczywiście panel będzie (używamy WHM/cPanel) i konta można
    zaimportować "hashowane"

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym