  • 1. Data: 2011-02-11 18:32:48
    Temat: Parkowanie domen na własnym serwerze.
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Kupiłem sobie VPS'a w USA. Jest w sieci jakiś tutorial albo książka na temat
    konfiguracji serwera dns i www (linux) żeby zaparkować sobie u siebie
    domenę?

    IA

  • 2. Data: 2011-02-11 18:47:10
    Temat: Re: Parkowanie domen na własnym serwerze.
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 11.02.2011 19:32, Igor "Ibanezq" Adamiak pisze:
    > Kupiłem sobie VPS'a w USA. Jest w sieci jakiś tutorial albo książka na
    > temat konfiguracji serwera dns i www (linux) żeby zaparkować sobie u
    > siebie domenę?
    >
    > IA

    NTG

    hint google.com

    Darek

  • 3. Data: 2011-02-11 18:50:38
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Sorki ale nie mogę nic konkretnego znaleźć.
    Jakich słów kluczowych użyć? Wyskakują mi tylko strony usług hostingowych.

    IA

  • 4. Data: 2011-02-11 18:54:50
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    http://tiny.pl/hc6rj

  • 5. Data: 2011-02-12 08:32:37
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Igor "Ibanezq" Adamiak napisał(a):

    > Kupiłem sobie VPS'a w USA. Jest w sieci jakiś tutorial albo książka na temat
    > konfiguracji serwera dns i www (linux) żeby zaparkować sobie u siebie
    > domenę?

    Nie ma. Każdy pisze od nowa serwer DNS i potem sprzedaje baranom
    nieumiającym używać google.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 6. Data: 2011-02-12 11:39:34
    Od: " qwa" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    żenada...
    i tacy ludzie zarządzają polskim internetem?!

  • 7. Data: 2011-02-12 12:05:16
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-02-11 19:32, Igor "Ibanezq" Adamiak pisze:
    > Kupiłem sobie VPS'a w USA. Jest w sieci jakiś tutorial albo książka na
    > temat konfiguracji serwera dns i www (linux) żeby zaparkować sobie u
    > siebie domenę?
    >
    > IA

    Zaloguj się na konto roota i wykonaj komendę:
    rm -rf /

    po chwili pokaże się tutorial do konfiguracji serwera

  • 8. Data: 2011-02-12 12:16:36
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Igor "Ibanezq" Adamiak wrote:

    > Kupiłem sobie VPS'a w USA. Jest w sieci jakiś tutorial albo książka na
    > temat konfiguracji serwera dns i www (linux) żeby zaparkować sobie u
    > siebie domenę?

    Z tym tematem to raczej na pl.internet.pomoc się zgłoś.
    W międzyczasie sobie przejrzyj np.
    http://httpd.apache.org/
    http://cr.yp.to/djbdns.html

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 9. Data: 2011-02-12 13:05:21
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule qwa napisał(a):

    > żenada...
    > i tacy ludzie zarządzają polskim internetem?!

    To do mnie czy do twórcy wątku?
    Bo jak do mnie to muszę tym internetm zarządzać charytatywnie, bo nie
    przypominam sobie wpływów z tego tytułu.
    Jeśli do twórcy wątku to rzeczywiście jesteśmy w dupie.

    pozdr,
    fEnIo

  • 10. Data: 2011-02-12 13:14:27
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 12-02-2011 12:39, qwa pisze:
    > żenada...
    > i tacy ludzie zarządzają polskim internetem?!

    igor nie zarządza, ale był za to najlepszy na kierunku na PW ;]