  • 1. Data: 2011-06-02 10:16:19
    Temat: IE7
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    Witam

    http://googleenterprise.blogspot.com/2011/06/our-pla
    ns-to-support-modern-browsers.html

    Oby to była prawda. I oby inni także tak zrobili (to do tych co IE6
    wspierają ;)

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps

  • 2. Data: 2011-06-02 12:41:15
    Temat: Re: IE7
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 02-06-2011 12:16, Robert Kusmierz pisze:
> [...]
    ns-to-support-modern-browsers.html

    > Oby to była prawda. I oby inni także tak zrobili (to do tych co IE6

    Brawo dla Google-a za odważny krok.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-06-02 13:16:11
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-06-02 14:41, Peter May pisze:

    ns-to-support-modern-browsers.html
    > Brawo dla Google-a za odważny krok.

    Nie przepadam za nimi, ale za takie coś - tylko chwalić. Google
    podciągnie przeglądarki, Apple zlikwiduje Flash i stacje DVD. Będzie
    dużo fajniej ;)

  • 4. Data: 2011-06-02 14:59:12
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 02-06-2011 15:16, Robert Kusmierz pisze:

    ns-to-support-modern-browsers.html

    > Nie przepadam za nimi, ale za takie coś - tylko chwalić. Google
    > podciągnie przeglądarki, Apple zlikwiduje Flash i stacje DVD. Będzie
    > dużo fajniej ;)

    Z tą likwidacją flash-a to bym nie przesadzał. Ale co do jednego to na
    pewno wiem: flash nie nadaje się na urządzenia mobilne. Jest wolny i
    zbyt dużo "zżera" prądu.

    --
    Peter

  • 5. Data: 2011-06-02 16:28:52
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-06-02 16:59, Peter May pisze:

    ns-to-support-modern-browsers.html
    > Z tą likwidacją flash-a to bym nie przesadzał. Ale co do jednego to na
    > pewno wiem: flash nie nadaje się na urządzenia mobilne. Jest wolny i
    > zbyt dużo "zżera" prądu.

    Wymień zastosowania flash jakie uważasz za fajne, użyteczne itp. Do
    czego jest to potrzebne?

  • 6. Data: 2011-06-02 17:27:38
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Thu, 02 Jun 2011 18:28:52 +0200, Robert Kusmierz wrote:
    > Wymień zastosowania flash jakie uważasz za fajne, użyteczne itp. Do
    > czego jest to potrzebne?

    nie jestem milosnikiem flasha, ale poki co jednak jakas zalete ma:
    szybciej sie w nim robi niz w html5. jak sie to zmieni, jak sie pojawia
    fajne w miare wizualne edytory do html5, flash moze zniknac ;)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 7. Data: 2011-06-02 18:58:26
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 02-06-2011 18:28, Robert Kusmierz pisze:

    ns-to-support-modern-browsers.html

    > Wymień zastosowania flash jakie uważasz za fajne, użyteczne itp. Do
    > czego jest to potrzebne?

    Do prezentacji multimedialnych flash nadaje się całkiem nie najgorzej.
    Poza tym obsługuje transmisję wideo i dźwięku. Tego jeszcze nie da się
    zrobić w samym html5. Choć testy z laboratorium Ericcsson-a pokazały, że
    to już niedługo stać się może faktem :-)

    --
    Peter

  • 8. Data: 2011-06-03 07:51:42
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Thu, 2 Jun 2011 17:27:38 +0000 (UTC), |<onrad wrote:

    > nie jestem milosnikiem flasha, ale poki co jednak jakas zalete ma:
    > szybciej sie w nim robi niz w html5.

    Ale co się robi szybciej?

    [...]

    --
    M.G.

  • 9. Data: 2011-06-03 07:52:20
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    ns-to-support-modern-browsers.html

    > Wymień zastosowania flash jakie uważasz za fajne, użyteczne itp. Do
    > czego jest to potrzebne?

    Nadal jest to najlepszy sposób na wstawienie wideo czy odtwarzacza muzyki
    na stronie.

    --
    M.G.