  • 1. Data: 2020-02-10 20:58:59
    Temat: Identyfikacja układu
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    czy jest ktoś chętny pomóc w identyfikacji układu:
    https://zapodaj.net/799b95b0221ff.bmp.html

    Do tego układu podłączane są silniki.
    Nie mogę znaleźć tego układu w sieci.
    Bardzo proszę o pomoc.
    Z góry dziękuję.

    pytający

  • 2. Data: 2020-02-10 21:24:00
    Temat: Re: Identyfikacja układu
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 10.02.2020 o 20:58, pytajacy pisze:
    > Witam,
    > czy jest ktoś chętny pomóc w identyfikacji układu:
> [...]
    IRF7341

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-02-10 21:38:43
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2020 21:24:01 UTC+1 użytkownik EdiM napisał:

    > IRF7341
    >
    > Pozdrawiam

    Dzięki,
    nie mogłem nic sensownego znaleźć ponieważ szukałem po kodzie z pierwszej linijki.
    Dzięki jeszcze raz.