  • 1. Data: 2014-05-24 13:47:58
    Temat: Ile za wymianę świec żarowych Fiat Doblo 1,9 multijet?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Dostęp jest taki:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=744
    5993#7445993

    warsztat zaproponował 400 zł plus świece. Czy to strawna cena?
    Głęboka prowincja - daleko od DC ;-)
    Jacek

  • 2. Data: 2014-05-24 15:39:34
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Jacek" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    5993#7445993
    > warsztat zaproponował 400 zł plus świece. Czy to strawna cena?

    http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=71640

    400zł wg mnie to przesada jak masz narzędzia to góra 30min roboty, jedź do
    innego warsztatu...

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2014-05-24 15:43:10
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > warsztat zaproponował 400 zł plus świece. Czy to strawna cena?
    > Głęboka prowincja - daleko od DC ;-)
    Za wiki
    D.C. (District of Columbia), Waszyngton stolica Stanów Zjednoczonych.
    DC - skrót od Direct Current, oznaczenie prądu stałego
    DC - liczba 600 w rzymskim systemie liczbowym
    DC - skrót od Direct Connect, metody wymiany plików w sieciach komputerowych
    dc - program matematyczny
    DC - Distance Coder (kodowanie odległości)
    skrót nazwy programu Dos Commander
    DC. - skrót nazwiska botanika Augustina Pyramusa de Candolle
    DC - skrót od konsoli Dreamcast
    DC Shoes - amerykańska firma odzieżowa
    DC Comics - amerykańskie wydawnictwo komiksowe

    Czyli, że daleko od Waszyngtonu ?
    ;)

  • 4. Data: 2014-05-24 16:15:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Baczek pisze tak:

    > Czyli, że daleko od Waszyngtonu ?

    oj przestań już

    --
    Piter

    nic nie póka nic nie stóka

  • 5. Data: 2014-05-24 16:21:34
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-05-24 15:43, Baczek pisze:
> [...]
    > DC - skrót od konsoli Dreamcast
    > DC Shoes - amerykańska firma odzieżowa
    > DC Comics - amerykańskie wydawnictwo komiksowe

    Czyli, że jesteś za stary albo za młody albo za ... ;)
    http://www.miejski.pl/slowo-DC

    JK

  • 6. Data: 2014-05-24 16:46:16
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 24/05/2014 15:21, JK wrote:

    > Czyli, że jesteś za stary albo za młody albo za ... ;)
    > http://www.miejski.pl/slowo-DC

    Sugerujesz, ze to "DC" funkcjonuje jako lokalny ponglish rowniez poza
    grupa p.m.samochody?

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2014-05-24 17:08:34
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-05-24 16:46, G Nowak pisze:

    > Sugerujesz, ze to "DC" funkcjonuje jako lokalny ponglish rowniez poza
    > grupa p.m.samochody?

    A jak do tego doszedłeś Watsonie?

    JK

  • 8. Data: 2014-05-24 17:14:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.05.2014 13:47, Jacek pisze:
    > Dostęp jest taki:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=744
    5993#7445993

    > warsztat zaproponował 400 zł plus świece. Czy to strawna cena?

    PZMOT Włocławek, w zeszłym roku robocizna 110 zł w Brawo 1,9.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2014-05-24 22:31:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Baczek,

    Saturday, May 24, 2014, 3:43:10 PM, you wrote:

    > Za wiki

    [....]

    Za p.m.s. DC - Default City.

    http://www.miejski.pl/slowo-DC

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-05-25 11:31:16
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 24/05/2014 16:08, JK wrote:

    > A jak do tego doszedłeś Watsonie?

    Bylo to wyczuwalne w Twoim glosie Sherlocku. Zagadka chyba sie
    rozwiazala. Googlanie zwrocilo jakies rosyjskie zrodla. Widocznie
    jeszcze nie przekroczyli linii Wisly.