  • 1. Data: 2014-05-24 10:46:21
    Temat: regeneracja odbłysników
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Ktoś z was kiedyś regenerował? Czy lepiej kupić nowe podróby reflektorów?
    Oryginalne, to jednak koszt idiotyczny.
    Aygool

  • 2. Data: 2014-05-24 17:59:19
    Temat: Re: regeneracja odbłysników
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Sat, 24 May 2014 10:46:21 +0200, Ajgul napisał(a):

    > Ktoś z was kiedyś regenerował? Czy lepiej kupić nowe podróby reflektorów?
    > Oryginalne, to jednak koszt idiotyczny.
    > Aygool

    Zdecydowanie regeneracja. Zamienniki często mają kiepski rozkład światła, a
    jak zregenerujesz oryginalne odbłyśniki to będą świecić jak nowe.

  • 3. Data: 2014-05-25 01:09:36
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Kapibara" <x...@y...zzz> napisał w wiadomości

    > Zdecydowanie regeneracja. Zamienniki często mają kiepski rozkład światła,
    > jak zregenerujesz oryginalne odbłyśniki to będą świecić jak nowe.

    Dzięki, ktoś też mi tak mówił.
    Nie rozumiem jednak, czemu to się tak wypala?

    A.

  • 4. Data: 2014-05-25 19:49:35
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Sun, 25 May 2014 01:09:36 +0200, Ajgul napisał(a):
    > Nie rozumiem jednak, czemu to się tak wypala?

    Najczęściej od wysokiej temperatury. W przypadku reflektorów soczewkowych
    odbłyśnik jest dość mały, mała jest też przestrzeń wokół żarówki.
    W przypadku świateł xenonowych, które emitują dużo promieni uv, też
    następuje szybkie matowienie. Szczególnie jest to dotkliwe, jak ktoś
    przerabia światła z żarówki na xenon.

  • 5. Data: 2014-05-26 18:00:28
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-05-24 17:59, Kapibara pisze:
    > Dnia Sat, 24 May 2014 10:46:21 +0200, Ajgul napisał(a):

    > Zdecydowanie regeneracja. Zamienniki często mają kiepski rozkład światła, a
    > jak zregenerujesz oryginalne odbłyśniki to będą świecić jak nowe.

    A poleci ktoś jakiś dobry zakład z Warszawy lub okolic?

  • 6. Data: 2014-05-27 00:43:13
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]
    > W przypadku świateł xenonowych, które emitują dużo promieni uv, też
    > następuje szybkie matowienie. Szczególnie jest to dotkliwe, jak ktoś

    No to teraz pomyślmy: po kiego ch... zakładają soczewki skoro to i tak nic
    nie daje, a spala lusterka? Ćwicz się teraz z tym człowieku.
    U mnie są już tak zjarane, że mi na CB mówią, że na pozycyjnych jadę. No i
    fakt, NIC nie widzę.
    Po co to wszysktko, więcej płacisz, częściej serwisujesz... a kiedyś miałem
    starego grata, który zrobił 330 tys km i reflektory świeciły jak nowe.

    A.