  • 1. Data: 2004-09-29 13:33:44
    Temat: Informacja nt serwera poznan.irc.pl
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    Dzięki pomocy POZMANu została założona blokada połączeń przychodzących z
    zagranicy do serwera poznan.irc.pl (chciałbym niniejszym podziękować
    administratorom POZMANu)

    powinno to w znaczący sposób zwiększyć stabilność działania serwera i
    ukrócić ataki DoS z zagranicy

    pozdrawiam

    p.s. należy niestety liczyć się z utrudnieniami dla osób łączących się
    przez prowiderów nie mających lokalnych punktów styku z POZMANem

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 2. Data: 2004-09-29 13:52:42
    Temat: Re: Informacja nt serwera poznan.irc.pl
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl> napisał(a):

    > p.s. należy niestety liczyć się z utrudnieniami dla osób łączących się
    > przez prowiderów nie mających lokalnych punktów styku z POZMANem

    np. z TPNET:

    Hostname %Loss Rcv Snt Last Best
    Avg Worst
    3. z.lub-ar2.do.lub-r1.tpnet.pl 0% 3 3 3 3
    5 8
    4. z.lub-r1.do.war-r3.tpnet.pl 0% 3 3 5 5
    6 8
    5. do-war-tr4.tptransit.pl 0% 3 3 6 6
    10 16
    6. war-b1-pos3-0.telia.net 0% 3 3 9 6
    8 10
    7. war-b2-pos9-0.telia.net 0% 3 3 8 7
    8 10
    8. ???

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 3. Data: 2004-09-29 14:02:02
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Bohdan 'Nexus' Horst pisze:

    > p.s. należy niestety liczyć się z utrudnieniami dla osób łączących się
    > przez prowiderów nie mających lokalnych punktów styku z POZMANem

    To niefajnie, bo dla TPNET'owców zostaje właściwie tylko lublin.irc.pl.
    Do krakowa i poznania brak routingu, do warszawy w dzień 100 ms i lossy
    (bramka icm<->tpnet).

    --
    Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org

  • 4. Data: 2004-09-29 14:15:46
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > To niefajnie, bo dla TPNET'owców zostaje właściwie tylko lublin.irc.pl.
    Mi sie wydawalo, ze lublin nie wpuszcza tpnetu...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 5. Data: 2004-09-29 14:29:08
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Mi sie wydawalo, ze lublin nie wpuszcza tpnetu...

    Sorry, wlasnie sprawdzilem i jednak juz wpuszcza. Kiedys pamietam byl jakis
    konflikt i od tamtego czasu nie sprawdzalem.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 6. Data: 2004-09-29 17:44:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl> zapodał(a):
> [...]
    > administratorom POZMANu)
    >
    > powinno to w znaczący sposób zwiększyć stabilność działania serwera i
    [...]

    to dla kogo jest teraz przewidziany poznan.irc.pl ? Dla studentów tylko
    łączących się z uczelni/akademików ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-09-29 17:47:38
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, DooMiniK, za post o treści:

    > Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl> zapodał(a):
    > [...]
    >
    > to dla kogo jest teraz przewidziany poznan.irc.pl ? Dla studentów tylko
    > łączących się z uczelni/akademików ?

    I innych podmiotów korzystająch z pol34 (jak np. kablówka z której mam
    sieć) i operatorów posiadających styk z tymże.

    --
    Tomasz Torcz RIP is irrevelant. Spoofing is futile.
    z...@i...-nie.spam-.pl Your routes will be aggreggated. -- Alex Yuriev

  • 8. Data: 2004-09-29 18:56:06
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tomasz Torcz wrote:

    > I innych podmiotów korzystająch z pol34 (jak np. kablówka z której mam
    > sieć) i operatorów posiadających styk z tymże.

    w praktycznie dla wiekszosci innych oprocz TPNet'u.

    --
    VoMi7

  • 9. Data: 2004-09-30 22:45:25
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:
    > np. z TPNET:

    [...]

    > 7. war-b2-pos9-0.telia.net 0% 3 3 8 7
    > 8. ???

    Sorry, no bonus. A może masz duże szanse przekonywać kogo trzeba do
    przywrócenia do życia bramki tpnet-gw.man.poznan.pl ;)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 10. Data: 2004-10-02 14:08:38
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@o...pl>

    On 9/29/04 7:44 PM, DooMiniK wrote:

    > to dla kogo jest teraz przewidziany poznan.irc.pl ? Dla studentów tylko
    > łączących się z uczelni/akademików ?

    z GTS'u i telenergo też się połączysz a przyznasz, że providerzy dość duzi.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://kaczor.devon.pl/protokol.jpg