  • 1. Data: 2004-09-28 16:55:31
    Temat: ostrzezenie przed cyfra +
    Od: "." <cyfra_kur***t@neostrada.pl>

    Ostrzegam przed firmą która traktuje klientów jak szmaty.
    Nie radze podpisywać zadnych umów, robią se jaja z klientów, jesli zechcesz
    zerwać umowę to nie mozesz bo nie pozwolą nawet jak zaplacisz potem beda cie
    scigac nawet jak placiles abonament przez 3 lata. Jeszcze nigdy sie z takim
    hamstwem nie spotkałem juz Tp sa jest lepsza od tych złodzieji.

  • 2. Data: 2004-09-28 17:41:39
    Temat: Re: ostrzezenie przed cyfra +
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    . wrote:
    > Ostrzegam przed firmą która traktuje klientów jak szmaty.

    To mówiłem ja, Jarząbek,^H^H^H^H^H anonim, który nigdy nie czyta
    umów przed podpisaniem a opisów grup w Usenecie to nawet nie wie
    co to podobnie jak netykieta -))

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 3. Data: 2004-09-28 21:01:38
    Od: "DJ" <d...@P...post.pl>

    > To mówiłem ja, Jarząbek,^H^H^H^H^H anonim, który nigdy nie czyta
    > umów przed podpisaniem a opisów grup w Usenecie to nawet nie wie
    > co to podobnie jak netykieta -))

    Nie chciałbym wyjść na obrońcę kolego Kropeczki - spam to brzydka rzecz -
    ale Cyfra+ to rzeczywiście straszni szmaciasze. A czytanie umowy da Ci tyle,
    co czytanie umowy w TPSA. Możesz sobie poczytać, a jak się nie podoba -
    wynocha. Tylko konkurencji za bardzo nie ma. W Wawie są chociaż kablówki,
    ale jak mieszkasz w jakiejś mieścinie - jedziesz TVP, Polsat i jak masz
    szczęście - TVN. Chcesz coś więcej - jesteś skazany na Cyfrę.

    Pozdr
    DJ

  • 4. Data: 2004-09-28 21:16:17
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    DJ wrote:

    > Nie chciałbym wyjść na obrońcę kolego Kropeczki - spam to brzydka rzecz -
    > ale Cyfra+ to rzeczywiście straszni szmaciasze.

    Tyle, że to nie jest zupełnie tematyka tej grupy. A donosik anonima
    mnie brzydzi - jak się chce podzielić to niech ma odwagę cywilną.

    > A czytanie umowy da Ci tyle, co czytanie umowy w TPSA. Możesz sobie poczytać,
    > a jak się nie podoba - wynocha.

    Miałem nieprzyjemność być rok klientem Canal+ i znam umowę. Ale na szczęście
    w tym kraju nie ma monopolu na TV (w przeciwności do dominującego operatora).

    > Tylko konkurencji za bardzo nie ma. W Wawie są chociaż kablówki,
    > ale jak mieszkasz w jakiejś mieścinie - jedziesz TVP, Polsat i jak masz
    > szczęście - TVN. Chcesz coś więcej - jesteś skazany na Cyfrę.

    A nieprawda. Masz Polsat cyfrowy. Ale to naprawdę NTG!!!

  • 5. Data: 2004-09-28 21:22:03
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale jak mieszkasz w jakiejś mieścinie - jedziesz TVP, Polsat i jak masz
    > szczęście - TVN. Chcesz coś więcej - jesteś skazany na Cyfrę.

    ta grupa normalnie schodzi normalnie na psy, neostradziaze, jasyc
    telemaniacy niedlugo to beda tu jeszcze oscypkami handlowac ehh

    Pzdr
    Vik

  • 6. Data: 2004-09-29 07:39:55
    Od: "." <cyfra_kur***t@neostrada.pl>

    Sorry za spam ale musialem bo ta firma mnie wk**** poprostu a ty jestes
    jakims zagorzalym obronca cyfry?
    Wiedzialem ze NTG ale porostu chce zniechecic innych klientow.
    A umowa wedlug Urzedu ochrony konkurencji i konsumenta jest skonstruowana
    nie poprawnie i nie zgodnie z prawem przez c+.

  • 7. Data: 2004-09-29 07:42:30
    Od: "." <cyfra_kur***t@neostrada.pl>

    > A nieprawda. Masz Polsat cyfrowy. Ale to naprawdę NTG!!!

    a jak nie ntg to po co odpisujesz?! zostawcie wariata w spopkoju i kupcie se
    cyfre ...

  • 8. Data: 2004-09-29 08:14:40
    Od: "Marek Sagat" <m...@n...chce.spamu.pl>

    Użytkownik "." <cyfra_kur***t@neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Sorry za spam ale musialem bo ta firma mnie wk****

    Mnie również wiele spraw denerwuje ale to nie oznacza że rozgłaszam to wszem
    i wobec.

    > Wiedzialem ze NTG ale porostu chce zniechecic innych klientow.

    To napisz na pl.pregierz

    > A umowa wedlug Urzedu ochrony konkurencji i konsumenta jest skonstruowana
    > nie poprawnie i nie zgodnie z prawem przez c+.

    Więc tam powinieneś się w tej sprawie zgłosić.

    --
    Marek Sagat
    e-mail: msagat[at]v.pl

  • 9. Data: 2004-09-29 09:51:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    . napisał(a):

    > A umowa wedlug Urzedu ochrony konkurencji i konsumenta jest skonstruowana
    > nie poprawnie i nie zgodnie z prawem przez c+.

    Wiec czemu ja podpisales?

    j.

  • 10. Data: 2004-09-29 11:04:04
    Od: "." <cyfra_kur***t@neostrada.pl>

    > Wiec czemu ja podpisales?

    Moze dlatego ze popelnilem blad? a teraz chce nie dopuscic zeby ktos
    popelnil ten sam blad co ja?