  • 1. Data: 2012-04-24 16:40:50
    Temat: co wozicie w schowku?
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    Dzięki za wszystkie informacje w moich poprzednich wątkach, bardzo się
    przydało.
    Teraz taki luźniejszy temat: co wozicie w swoich schowkach samochodowych?
    Ja zamierzam tam trzymać:
    latarkę, starą komórkę z ładowarką samochodową, rękawiczki, chusteczki,
    gumy do żucia, kondomy :)
    mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

  • 2. Data: 2012-04-24 16:42:48
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
> [...]
    > mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Makarov 9mm. :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-04-24 16:50:20
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
    > zimą rozmrażacz do zamków

    jesteś blondynką?

  • 4. Data: 2012-04-24 16:59:55
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    > mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Pod siedzeniem pasażera dobra apteczka.

    A.

  • 5. Data: 2012-04-24 17:05:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 15:59, Arek wrote:

    > Pod siedzeniem pasażera dobra apteczka.

    Niełatwo wyciągnąć apteczkę spod pasażera z połamanymi w wypadku nogami..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-04-24 17:11:16
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 16:40:50 +0200, mumin napisał(a):

    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Ja mam: mapę, okulary przeciwsłoneczne, zapasową żarówkę i bezpieczniniki.
    W zimie odmrażacz do szyb, który wożę w bagażniku.

    Dodatkowo w bagażniku wożę jeszcze ubranie robocze (większość czasu spędzam
    w garnitutrze) w razie wymiany koła mogę się przebrać.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2012-04-24 17:21:48
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
    > Ja zamierzam tam trzymać:
    > latarkę,
    Wybierz taką na korbkę, bo bateryjna albo na aku na 100% Ci nie zaświeci
    w zimie, jak będzie potrzebna, bo będzie rozładowana.

> [...]
    zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Dołóż jeszcze kamizelkę odblaskową i scyzoryk.
    Jacek

  • 8. Data: 2012-04-24 17:21:53
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Szczególnie przydaje się wożenie w schowku rozmrażacza do zamków ;)

    Piotr

  • 9. Data: 2012-04-24 17:25:18
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.04.2012 17:05, kamil pisze:

    > Niełatwo wyciągnąć apteczkę spod pasażera z połamanymi w wypadku nogami..

    Apteczkę, tak jak i gaśnicę, nie wozi się dla siebie, ale aby udzielać
    pomoc innym.

  • 10. Data: 2012-04-24 17:25:23
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-24 17:05, kamil pisze:

    > Niełatwo wyciągnąć apteczkę spod pasażera z połamanymi w wypadku nogami..

    Wiedziałem, że na Twój błyskotliwy komentarz zawsze można liczyć. Wskaż
    lepsze miejsce na apteczkę.

    A.