  • 1. Data: 2009-02-16 21:57:09
    Temat: Instruckja obsługi Omni.
    Od: "TomiZS" <t...@t...pl>

    Witam,

    Proszę o pomoc w kwestii instrukcji obsługi Samsunga Omnii. Instrukcja,
    którą dostałem w salonie hmmm... jakby ją porównać do instrukcji otwarcia
    serka homogenizowanego, to w zawartości jest podobna. Ściągnąłem kilka
    instrukcji z siecie, jednak w tych instrukcjach połowa (w ok. 90 stron), to
    umowa licnecji na Windows Mobile. Czy istnieje w miarę pełna instrukcja tego
    urządzenia?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Pozdr.