  • 1. Data: 2009-02-16 22:09:23
    Temat: Mobilking - sieć dla dorosłych???
    Od: SP1QXL <s...@t...com.pl>

    Hej.

    Syn mój nieletni poprosił jakis czas temu o starter mobilkinga, ze
    względu na ceny. Dostał. Pierwsze uruchomienie było w moich rękach, i ja
    dzwoniłem rejestrować tę kartę u operatora.

    Jedno z pytań, jakie dostałem: czy kartę otrzyma osoba pełnoletnia, czy
    niepełnoletnia. Odpowiedź: niepełnoletnia.

    Dzis chamstwo wysyła nieletniemu sms z informacją, zeby wysłał pod jakiś
    numer 5-cyfrowy sms z określonym słowem, to codziennie przez tydzień,
    czy coś, dostanie mms z gołą laską.

    No ja przepraszam, ale czy ich POPIERDOLIŁO?

    Po co to pytanie przy rejestracji?

    Oczywiście natychmiast telefon do Biura Olewania Klienta, i na moją
    skargę, odpowiedź, która mnie wytraciła z równowagi: wie pan do KOGO
    jest kierowany Mobilking?

    Wiem, ze Target to niewyżyte ABSy i laski z piłami łańcuchowymi, ale do
    cholery, nigdzie nie wyrażałem zgody na SMS reklamowe, to A, a B, po co
    zadawano pytanie o pełnoletniość? Tak sobie? Zastanawiam się, czy w
    związku z powyższym nie da sie czegoś od strony prawnej ukręcić? Moze
    jakaś podpowiedź?

    TLZ

  • 2. Data: 2009-02-17 07:07:03
    Temat: Re: Mobilking - sieć dla dorosłych???
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 16, 11:09 pm, SP1QXL <s...@t...com.pl> wrote:
    > Wiem, ze Target to niewyżyte ABSy i laski z piłami łańcuchowymi, ale do
    > cholery, nigdzie nie wyrażałem zgody na SMS reklamowe, to A,

    Siur? Nie ma czasem takiego cusia na umowie, ktorej nie przeczytales
    w calosci, bo zalaczniki byly na mobajlking.peel ?

    > a B, po co
    > zadawano pytanie o pełnoletniość? Tak sobie?

    Taka sobie ankieta :)

    > Zastanawiam się, czy w
    > związku z powyższym nie da sie czegoś od strony prawnej ukręcić? Moze
    > jakaś podpowiedź?

    Myslisz, ze potomek nie znajdzie czego szuka w internecie?
    Ja mysle, ze jak bedzie chcial, to znajdzie.

    Albo podchodzisz emocjonalnie i zmieniasz na
    'sami swoi' ;)

    Albo podchodzisz racjonalnie, mowisz mlodemu
    co i jak, ze za pewnego typu tresci placil nie bedziesz,
    wiec niech nie zamawia, a cena jest odpowiednia
    i mozna wybaczyc ignorancje operatora.

    Dostajesz, za co placisz.

    Rozumiem oburzenie, ale nie podzielam wnioskow.

    PS
    Dzieci w wieku szkolnym i komorki coraz czesciej
    konczy sie mala afera (zwlaszcza komorki z aparatami).

  • 3. Data: 2009-02-17 12:30:29
    Od: "marek mak" <m...@p...onet.pl>

    > Syn mój nieletni poprosił jakis czas temu o starter mobilkinga, ze
    > względu na ceny. Dostał. Pierwsze uruchomienie było w moich rękach, i ja
    > dzwoniłem rejestrować tę kartę u operatora.

    Moja pociecha jest młodsza od Twojej bo sama jeszcze nie wiedziała o co
    prosić, wybrałem mobilking bo jest najtańszy w utrzymaniu. Jak na razie nie
    zauważyłem żadnych nachalnych smsów sieci.

  • 4. Data: 2009-02-17 12:53:10
    Od: "marek mak" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    nie
    > zauważyłem żadnych nachalnych smsów sieci.

    ale mimo to co napisałem powyżej sprawdziłem treść umowy z operatorem, tak
    na wszelki wypadek gdyby brzydkie smsy zaczęły przychodzić

    Regulamin

    9.3 Mobilking ma prawo do:
    g) jednostronnego aktywowania nowych Usług na rzecz Użytkownika.
    //Mobilking może Ci aktywować co chce kiedy chce

    h) powiadamiania Użytkownika i Beneficjenta przez wysyłanie wiadomości SMS
    lub w inny właściwy sposób, o Usługach, produktach i innych działaniach MEC,
    pod warunkiem że Użytkownik lub Beneficjent w sposób wyraźny nie sprzeciwi
    się otrzymywaniu tego typu informacji
    //to właśnie dla Ciebie, będziesz dostawał puki się nie sprzeciwisz

    i) kontaktowania się z Użytkownikiem w celach bezpośredniego informowania o
    Usługach MEC lub produktach innej firmy, przy użyciu danych kontaktowych
    uzyskanych przez MEC w związku ze świadczonymi przez MEC Usługami.
    Użytkownik w każdym momencie ma prawo wyrażenia sprzeciwu odnośnie używania
    swoich danych kontaktowych w takich celach, poprzez poinformowanie o tym MEC
    w udokumentowany sposób
    //j.w.

    14.1
    Użytkownik może złożyć reklamację związaną z niewykonaniem lub nienależytym
    wykonaniem postanowień Umowy, dostarczając ją na piśmie na adres MEC,
    telefonicznie do Biura Obsługi MOBILKING, lub elektronicznie do Biura
    Obsługi MOBILKING, lub poprzez stronę internetową MEC www.mobilking.pl.

  • 5. Data: 2009-02-18 14:56:07
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    marek mak pisze:
> [...]
    > się otrzymywaniu tego typu informacji
    > //to właśnie dla Ciebie, będziesz dostawał puki się nie sprzeciwisz

    Tak, bo najpierw się czyta regulamin, a potem kupuje starter. Ja
    kupiłem, aktywowałem, przy rozmowie aktywacyjnej zaznaczyłem, że nie
    chce nic otrzymywać, mają tylko przysłać profil do wysyłania MMS-ów. I
    nic nie dostałem ani razu!!
    | antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
    | TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!! WWW.TK.PL |

  • 6. Data: 2009-02-18 20:30:37
    Od: aaa <a...@p...onet.pl>

    Tomaszek pisze:

> [...]
    > kupiłem, aktywowałem, przy rozmowie aktywacyjnej zaznaczyłem, że nie
    > chce nic otrzymywać, mają tylko przysłać profil do wysyłania MMS-ów. I

    ja też nie życzyłem sobie żadnych reklam i nic nie dostaję, to dziwne że
    Ci przysyłają, lepiej porozmawiać z dzieckiem i ustalić z biurem,
    żadnych reklam, ....wiecej sie uszarpiesz niz to wszystko warte
    az