  • 1. Data: 2015-04-02 16:40:24
    Temat: Interkom Baehr - potrzebna pomoc
    Od: triglav <k...@g...com>

    Drodzy!
    Nie było mnie parę lat, wracam, i od razu z potrzebą.
    Zainstalowałem sobie zestaw interkomów firmy Baehr, model AVC13 Genio2. Wszystko
    bomba, pierwsza jazda - całkowity sukces, a potem nastąpił problem. Po paru minutach
    jazdy tracimy łączność, po wypięciu i ponownym wpięciu któregokolwiek z kasków znów
    działa, i za parę minut powtórka z rozrywki.

    Domyślam się, że któreś połączenie może być felerne, ale które? Mam wszystko rozebrać
    i zmontować od nowa? Gdybym choć miał jeszcze jeden kask z zamontowanym Baehr'em,
    mógłbym go wpiąć zamiast któregoś z moich i sprawdzić, czy buka czai się w kasku,
    jeżeli to w którym, czy może jeszcze gdzie indziej. Albo ja pożyczę swój kask komuś z
    prośbą o przejażdżkę? Albo cokolwiek innego? Nawet nie znam żadnej firmy instalującej
    interkomy, napisałem do Baehra, ale nie spodziewam się cudu na odległość.

    Może ktoś w Was ma zestaw Baehra i miałby ochotę pomóc mi pomóc?
    To, że będę wdzięczny, to truizm, że niezależnie od efektu zdegustujemy kefiru -
    oczywistość, że moja Pasażerka będzie przeszczęśliwa - to fakt niezbity.

    Hilfe! Bitte!