  • 11. Data: 2010-06-06 18:38:46
    Temat: Re: Internet na laptopie z komórki - jaki operator?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (...)
    > Chodziło mi raczej o abonament na rozmowy/SMS/MMS oraz Internet.
    > Najlepiej by było gdyby w ramach opłaty abonamentowej można było
    > wykorzystywać jakąś darmową pulę dowolnie na rozmowy lub Internet.

    To fajne (gsm->komórka->laptop) bo masz jedno urządzenie. ale
    nieekonomiczne, bo operatorzy będą cie "rąbać" na transferze lub
    rozmowach. Weź Ty sobie kup normalny modem do netu i telefon do gadania.
    Wtedy orange na karte za 100zł doładowania zaoferuje Ci 6Gb a kwotę z
    doładowania możesz "sprzedać" na allegro za 60% ceny. Brzmi głupio, ale
    jak policzysz ze 1gb kosztuje... 7zł? (nieskonczony kapitał
    "minut/danych", cykl rozliczeniowy co 6 miesiecy, brak umów) to zaczyna
    być lepiej?

    ToMasz

  • 12. Data: 2010-06-06 19:56:18
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    MN pisze:
    > Witam!
    >
    > Jaki operator daje obecnie najlepsze warunki
    > jeśli chodzi o korzystanie z Internetu na laptopie
    > łącząc się przez komórkę w dowolnym miejscu
    > w Warszawie?

    Orange Business Everywhere - dla firm
    50zl netto, OIDP 10GB transferu. Mozna w ramach istniejacego abonamentu
    w Orange - nie trzeba brac nowej karty.

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 13. Data: 2010-06-06 21:31:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-06 15:10, Piotr M pisze:

    > Możesz sobie wybrać np Play, jako pierwszy w miarę rozsądnie połączył
    > standardowe korzystanie z komórki z korzystaniem z internetu. 1GB za 25zł.

    1 GB to jest tak jak nic, niestety.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-06-07 07:37:26
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Jun 2010 19:56:53 +0200, dwr napisał(a):

    > Rozważ Orange Free na Kartę.
    > Obecnie funkcjonuje tam przelew sms innego prepaida.
    > Po doładowaniu za 100 zł masz premie 6 GB ważną 150 dni.
    > te 100 zł albo wygadujesz albo sprzedajesz na Allego za ok. 70%.

    Czyli co - doładowuję sobie 'kartę' kwotą 100 PLN i mam 6+1 GB transferu
    i oprócz tego całą stówkę mogę przeznaczyć na sms`y i gadanie? Dobrze
    zrozumiałem?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2010-06-07 08:03:54
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-07 09:37, Seba pisze:

    > Czyli co - doładowuję sobie 'kartę' kwotą 100 PLN i mam 6+1 GB transferu
    > i oprócz tego całą stówkę mogę przeznaczyć na sms`y i gadanie? Dobrze
    > zrozumiałem?

    6 GB. Siódmy może być za te 100 zł.

  • 16. Data: 2010-06-07 08:03:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Seba pisze:

    > Czyli co - doładowuję sobie 'kartę' kwotą 100 PLN i mam 6+1 GB transferu
    > i oprócz tego całą stówkę mogę przeznaczyć na sms`y i gadanie? Dobrze
    > zrozumiałem?

    Doładowujesz 100zł i masz 6gb w bonusie i 1gb w 100zł. 100zł
    przelewasz na inny numer w orange, masz zatem do wykorzystania tylko 6gb
    z bonusu. Minusem jest to, że dowolny przelew SMS przedłuża ważność
    doładowywanego numeru tylko o 5 dni od dnia doładowania.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-06-07 08:37:34
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 10:03:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > z bonusu. Minusem jest to, że dowolny przelew SMS przedłuża ważność
    > doładowywanego numeru tylko o 5 dni od dnia doładowania.

    OK. Czyli jak zostawię te 100 PLN (zastanawiam się po prostu, czy nie
    przejść na tą ofertę - potrzebuję i netu i rozmów w rozsądnych cenach),
    to będę je po prostu mógł wygadać? A te bonusowe 6 GB będę mógł sobie
    wykorzystać w określonym czasie - do momentu gdy ponownie sobie doładuję
    konto kolejną stówką. Jeżeli tak jest to chyba na tą chwilę najbardziej
    optymalna oferta na rynku.
    I nie będę musiał zmieniać po kilkunastu latach operatora.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2010-06-07 09:30:22
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-06-07 10:37, Seba pisze:

> [...]
    > optymalna oferta na rynku.
    > I nie będę musiał zmieniać po kilkunastu latach operatora.

    Z jednym zastrzeżeniem: "13. Promocja obowiazuje do odwołania, a
    Operator zastrzega sobie prawo do zakonczenia Promocji w kazdym czasie
    bez podania przyczyny".

  • 19. Data: 2010-06-07 09:39:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 11:30:22 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Z jednym zastrzeżeniem: "13. Promocja obowiazuje do odwołania, a
    > Operator zastrzega sobie prawo do zakonczenia Promocji w kazdym czasie
    > bez podania przyczyny".

    Tak, tak - doczytałem. Ale dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 20. Data: 2010-06-08 12:18:59
    Od: "MN" <n...@...pl>

    W Komputer Świat 12/2010 na str. 53 jest taka wzmianka:
    "Ciekawą ofertę przygotował Orange dla swoich
    abonentów - Orange Free na 1 dzień. Od włączenia
    usługi, które kosztuje 5 zł, możemy przez kolejne
    24 godziny korzystać z mobilnego internetu bez ograniczeń."

    Nie jest to oczywiscie rozwiązanie w przypadku konieczno