  • 1. Data: 2009-02-20 10:18:02
    Temat: Internet przez telefon
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    Era oferuje 5MB za abonament 5zł, 25/15zł 50/30zł. Moje pytanie- ile to jest
    w praktyce te 5, 25 czy 50MB? Np przesłanie 160 znaków przez GG czy
    otwarcie strony ONETa, lub rozmowa przez Skypa. Chodzi mi o to czy w
    praktyce jest to tylko awaryjny internet np przy podłaczeniu tekefonu do
    kompa ( zakładam ze jest dobry zasięg sieci), czy możeto być tańsza
    alternatywa dla stałego łącza?

  • 2. Data: 2009-02-20 10:37:13
    Temat: Re: Internet przez telefon
    Od: "hefal" <h...@T...pl>

    Użytkownik "michhallski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > praktyce jest to tylko awaryjny internet np przy podłaczeniu tekefonu do
    > kompa ( zakładam ze jest dobry zasięg sieci), czy możeto być tańsza

    * Jeżeli chodzisz po stronach internetowych, korzystasz
    z gg (nie skype) ALE nie oglądasz zdjęć czy filmików i
    nie ściągasz danych - 500MB na miesiąc wydaje się wystarczające
    do używania takiego łącza codziennie. Przy 1GB jakieś
    zdjęcia raz na jakiś czas sobie możesz obejrzeć, przeglądać
    allegro - ale nadal raczej bez youtube. Wszystko zależy oczywiście.
    5MB do gg powinno być wystarczające - ale raczej musisz mieć dobrze
    skonfigurowanego kompa, żeby NIC prócz gg się nie łączyło - bo
    minie 5 minut i po pakiecie. Spawrdź też jednostkę rozliczeniową:
    5MB zupełnie inaczej zleci przy 1kB i zupełnie inaczej przy 100kB.

    ZDrawim.

    Zdrawim.

  • 3. Data: 2009-02-20 10:37:24
    Od: K <...@...c>

    michhallski pisze:
> [...]
    > praktyce jest to tylko awaryjny internet np przy podłaczeniu tekefonu do
    > kompa ( zakładam ze jest dobry zasięg sieci), czy możeto być tańsza

    nie, internet z ery to padaczka i rzadko kiedy nadaje sie na 'awaryjny'
    internet. jak chcesz miec alternetywe przy ktorej cie krew nie zaleje to
    wez simdate z plusa.

  • 4. Data: 2009-02-20 10:49:15
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "hefal" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "michhallski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Dzięki za cenne info.

  • 5. Data: 2009-02-20 10:51:04
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    > nie, internet z ery to padaczka i rzadko kiedy nadaje sie na 'awaryjny'
    > internet. jak chcesz miec alternetywe przy ktorej cie krew nie zaleje to
    > wez simdate z plusa.

    W jakim sensie padaczka. Zasięg poza miastem? W czym simdata twoim zdaniem
    jest lepsza od neta z ery?

  • 6. Data: 2009-02-20 15:35:09
    Od: K <...@...c>

    michhallski pisze:
    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    >
    > W jakim sensie padaczka. Zasięg poza miastem? W czym simdata twoim zdaniem
    > jest lepsza od neta z ery?

    internet w erze _nie_dziala, przypomina kiepski modem telefoniczny.

  • 7. Data: 2009-02-20 15:38:34
    Od: GiZmo <...@...c>

    K pisze:

    > internet w erze _nie_dziala, przypomina kiepski modem telefoniczny.

    Używam awaryjnie Heyah (2gr/100kB) w centrum miasta (zasięg 3G) transfer
    min. ~40kB/s (telefon nie obsługuje HDSPA). Nigdy mnie nie rozłączyło
    (sesje trwają po 4-8h), żadnych problemów.

  • 8. Data: 2009-02-20 17:06:24
    Od: ".." <..@..>

    "K" <...@...c> wrote in message news:gnmj33$ror$1@mx1.internetia.pl...

    > internet w erze _nie_dziala, przypomina kiepski modem telefoniczny.

    Internet w Erze dziala bardzo dobrze...Smiem stwierdzic, ze blueconnect ma
    najlepsza infrastrukture 3G w Polsce....Uzywam na przemian roznych kart
    pre-paid z modemem 3G jezdzac po Polsce i nie ma lepszego zasiegu i
    transferow niz ma wlasnie Era....

  • 9. Data: 2009-02-20 18:04:13
    Od: K <...@...c>

    .. pisze:

> [...]
    > najlepsza infrastrukture 3G w Polsce....Uzywam na przemian roznych kart
    > pre-paid z modemem 3G jezdzac po Polsce i nie ma lepszego zasiegu i

    ciekawe w centrum wawy rozlaczalo co ok 2 minuty, otwarcie strony
    graniczylo z cudem. po przelaczeniu na simplusa transfery po 280kB/s

  • 10. Data: 2009-02-20 18:04:46

    K pisze:

    > ciekawe w centrum wawy rozlaczalo co ok 2 minuty, otwarcie strony
    > graniczylo z cudem. po przelaczeniu na simplusa transfery po 280kB/s

    dodam ze w trojmiescie i okolicach jest to samo.