  • 1. Data: 2009-02-20 11:22:39
    Temat: Nowy tani/budgetowy :-) telefon dla pracowników
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Chciałbym zakupić kilka sztuk telefonów dla pracowników, w cenie w miarę
    możliwości nie wyższej niż 300zł /szt.
    nowe, bez umów, numery już są.
    Co byście polecili, w sumie najistotniejszy jest czas pracy na baterii.
    Jednak może coś fajniejszego niż Nokia 1200 i podobne? :-)

    Bartek

  • 2. Data: 2009-02-20 11:52:48
    Temat: Re: Nowy tani/budgetowy :-) telefon dla pracowników
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    BAREK natekścił posta 499e9282$...@n...home.net.pl:
    > Chciałbym zakupić kilka sztuk telefonów dla pracowników, w cenie w
    > miarę możliwości nie wyższej niż 300zł /szt.
    > nowe, bez umów, numery już są.

    ciekawe:
    SE T280i, Samsung SGH-M150,
    LG KP260 Citrine
    kładłbym też nacisk na bluetootha i co najmniej edge.
    oczywiście koniecznie głośnomówiący (do auta)
    chyba, że zafundujesz jeszcze słuchawki bt.
    wymienione modele mają też aparaty, czyli można przesłać
    fotę obiektu lub dokumentu. często 1,3mpix wystarcza zamiast
    skanera.

  • 3. Data: 2009-02-20 12:02:47
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    jerry pisze:
> [...]
    > wymienione modele mają też aparaty, czyli można przesłać
    > fotę obiektu lub dokumentu. często 1,3mpix wystarcza zamiast
    Dzięki za typy,
    -może poza czasem pracy na baterii istotna byłaby też trwałość
    wykonania, bo to nie będą telefony wykorzystywane w biurach, tylko
    raczej dosłownie w warunkach polowych i produkcyjnych, gdzie czasem
    wilgoć, czasem kurz... :-)
    Aparat to na pewno istotny argument, a z nim także łączność się przydaje.

  • 4. Data: 2009-02-21 20:20:15
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > baterii.
    > Jednak może coś fajniejszego niż Nokia 1200 i podobne? :-)

    Nokia 2630. Cena ponizej 300zl, bluetooth, edge, dlugi czas pracy na
    baterii. Wiem, ze wiele firm zamawia ten model + sluchawka bluetooth dla
    kierowcow.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |