  • 1. Data: 2010-03-22 11:10:30
    Temat: Inżynier elektronik (spec. Technika analogowa)-oferta zawodowa
    Od: Carlsb <k...@p...com.pl>

    ProfAs, firma doradztwa personalnego, dla jednego ze swoich Klientów,
    firmy z branży elektronicznej, poszukuje osoby na stanowisko:

    Inżynier elektronik (spec. Technika analogowa)

    Warszawa

    nr ref: IE/03

    Opis stanowiska:
    - Projektowanie i uruchamianie wzmacniaczy w technice analogowej
    dedykowanych do detektorów produkowanych w firmie,
    - Symulowanie obwodów analogowo - cyfrowych, optymalizacja parametrów
    pracy układu,
    - Pomiary parametrów wzmacniaczy, modułów detekcyjno - wzmacniających,
    - Aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i kart katalogowych
    produktu,
    - Realizacja bieżących zamówień produkcyjnych,
    - Korespondencja z klientami w ramach wsparcia technicznego,
    rozwiązywanie problemów technicznych, serwis produktu.

    Wymagania:
    - Wykształcenie wyższe techniczne, kierunek elektronika,
    - Doświadczenie w projektowaniu i uruchamianiu analogowych układów,
    - Umiejętność projektowania szerokopasmowych wzmacniaczy
    tranzystorowych,
    - Umiejętność projektowania schematów, obwodów PCB w oprogramowaniu
    PROTEL,
    - Znajomość technik pomiarowych,
    - Mile widziana umiejętność posługiwania się narzędziami do symulacji
    obwodów analogowych,
    - Znajomość języka angielskiego,
    - Mile widziane doświadczenie w dziedzinie techniki analogowej.

    Oferujemy:
    - Stabilna praca w firmie będącej światowym liderem w swojej branży,
    - Atrakcyjne warunki finansowe (wzrastające),
    - Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych kwalifikacji,
    - Uczestnictwo w konferencjach krajowych i zagranicznych,
    - Awans naukowy.

    Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie CV wraz z numerem
    referencyjnym IE/03 na adres: k...@p...com.pl

  • 2. Data: 2010-03-22 21:02:09
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-22 12:10, Carlsb pisze:

    > ProfAs, firma doradztwa personalnego, dla jednego ze swoich Klientów,
    > firmy z branży elektronicznej, poszukuje osoby na stanowisko:
    [...]

    Zamieśćcie ogłoszenie na pracuj.pl - pewnie znajdzie się więcej chętnych
    niż tu. No i oczywiście jak w wielu innych ogłoszeniach brakuje widełek
    oferowanej płacy.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-03-22 21:46:21
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Zamieśćcie ogłoszenie na pracuj.pl - pewnie znajdzie się więcej chętnych
    > niż tu. No i oczywiście jak w wielu innych ogłoszeniach brakuje widełek
> [...]

    No i już leci dyskusja.
    Widełki od 5 000 do 20 000 zł/miesiąc
    Zainteresowanych prosimy o kontakt j.w.
    Dyskutantów - na wątek : Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna
    2010
    S.

  • 4. Data: 2010-03-22 22:02:23
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

> [...]
    > Widełki od 5 000 do 20 000 zł/miesiąc
    > Zainteresowanych prosimy o kontakt j.w.
    > Dyskutantów - na wątek : Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników-

    5 robol
    20 DF

    brutto

  • 5. Data: 2010-03-22 22:07:28
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Widełki od 5 000 do 20 000 zł/miesiąc
    > Zainteresowanych prosimy o kontakt j.w.
    > Dyskutantów - na wątek : Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników-

    jeśli to jest ciągle ta sama firma, to widzę to ogłoszenie już w chyba
    trzeciej czy czwartej wersji - za każdym razem jest ciut inne :)

    e.

  • 6. Data: 2010-03-25 01:00:27
    Od: MrWebsky <m...@p...onet.pl>

    Sylwester Łazar wrote:

> [...]
    > Zainteresowanych prosimy o kontakt j.w.
    > Dyskutantów - na wątek : Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna

    Żarty należy wpisywać na forum humoru.