  • 31. Data: 2013-10-11 15:07:18
    Temat: Re: JS- Jak dobrać się do atrybutu style?
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2013-10-10 23:52, Marek pisze:
    > Ups... musiałem taką opcję przeoczyć. A czy nie spotka mnie jakaś
    > niespodzianka jak przy mapach Google, że przy jakieś ilości odsłon
    > serwer "powie" "spadaj albo zapłać" ?

    Aktualnie limitow nie ma, ale Google zastrzega sobie w warunkach
    uzytkowania prawo do wprowadzenia.

    Ekipa HTML5 Boilerplate proponuje nastepujacy failover na wypadek
    niedzialajacego CDN:
    <script
    src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.10.1/j
    query.min.js"></script>
    <script>window.jQuery || document.write('<script
    src="js/vendor/jquery-1.10.1.min.js"><\/script>')</s
    cript>

    --
    NotBear

  • 32. Data: 2013-10-11 19:32:35
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-10-11 08:24, n...@t...net.pl pisze:

    > Sorry, czytając wszystkie posty coś mi się pomerdało,
    > że chcesz dodawać nowe style, sorry.

    Też mi się to zdarza :-)

    > Pisałeś, że styl ma zależeć od usera.

    To trochę bardziej złożone ale nie chciałem się wgłębiać w rozważania,
    które nie mają wpływu a niniejszy wątek. Stąd nieco skrótowo =
    enigmatycznie opisałem rolę usera.

    Marek