  • 1. Data: 2021-12-17 17:16:07
    Temat: Jak lamerzy i pasorzyty chcą rządzić światem który należy się inżynierom. Czyli wertowanie papierów i mindcontrol
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    Hej! Hail! Heloł!
    Tej nocy z 16 na 17 grudnia prawdopodobnie w wyniku mindcontrol stosowanego na mnie
    doszło do uświadomienia mi w jaki sposób inżynierowie mają być trzymani za uzdę i na
    smyczy przez parchy, lmerów i pasożytów z dyplomami psychologicznymi i podobnymi. Oto
    szczegóły:

    Istnieje coś takiego jak chierarchia bytów we wszechświecie. Nawet człowiek może być
    na wielu poziomach. Można awansować w górę i być degradowanym w dół. Spisek przeciwko
    inżynierom polega na tym, by parchy, lamerzy i pasożyty zrobiły dyplomy które chańbią
    określenie mgr i dr i w ten sposób awansowały na min. poziom z którego mogą wspinać
    się dalej. Kolejne poziomy są nie jawne (podobnie jak u masonów i możliwe, że to ta
    sama organizacja). Na kolejne poziomy awansuje się przez oszustwo. Oszustwo polega na
    tym, że parch/kanalia ogląda filmy na netfliksie, wertuje grube księgi lub tworzy
    wikipedię. Te wszystkie czynności robi jak szalony wariat nie licząc się z niczym.
    Następnie występuje do organizacji która ma władzę by go zaakceptować na wyższym
    poziomie (szaraki/ufo/spec. służby lub nawet masoni - to jest tajemnica, bo inż. też
    by to robili). Kanalia/parch/lamer argumentuje, że jest na wyższym poziomie
    kulturalnym przez ogrom wykonanej pracy. A w rzeczywistości nic nie zrobił i dalej
    jest łajzą i dyletantem który nie kiwnął nawet palcem i nic nie umie. Dodatkowo ma on
    zwierzęta domowe lub małe dzieci i na nich trenuje sobie manipulacje umysłem żywych
    istot.

    Taki awans za nic parch/kanalia na pewnym poziomie staje się bezkarny i może
    kontrolować innych zdalnie, dręczyć ich gadając w myślach, znęcać się fizycznie i
    psychicznie i nawet zabijać bez karnie tego kto mu się nie podoba.

    Ale najlepsze jest to co kanalia może z uwagi na swój poziom, bo może uprawiać
    zboczenia seksualne jakie na niższych poziomach skutkują oszpeceniem i innymi karami.
    Polskie głosy w głowie mówią mi nawet, że te kanalie mają możliwość uprawiania seksu
    w ciałach innych osób i to bez wiedzy i bez zgody tych osób.

    Jest nawet gorzej, bo te kosmiczne parchy i kanalie jakie to umożliwiają chwalą się
    czymś nie wyobrażalnym: Jak byłem mały to ani na podwórku ani w przedszkolu ani w
    podstawówce ani nawet w szkołach średnich ani nawet w wyższych nigdzie nie spotykałem
    osób mojej rasy. Natomiast teraz pracuję u typa który urodził się gdy miałęm 6 lat i
    jest mojej rasy, widuję małe dzieciaki które są mojej rasy, widuję też czasem
    atrakcyjne dziewczyny mojej rasy. A te polskie głosy w głowie, te chore czubki co
    gadają do mnie dzień i noc już prawie 10 lat, oni twierdzą, że wymusili na mnie taki
    dil, że jak tylko mój klasyfikator obrazów stwierdzi, że jakaś kobieta jest ładna to
    oni przejmują moje ciało i ruchają ją by zrobić dziecko. I te kanalie chwalą się, że
    robią to tylko dlatego, że każdemu dziecku dają coś z mojego umysłu. To tłumaczy, że
    mimo wielu lat nauki i studiów ciężko mi coś zrobić na tej podstawie i muszę swoją
    wiedzę ciągle odtwarzać. Co w świetle tych rewelacji jest nie możliwe i bez sensowne.

    Ale te polskie kanalie nawet tym się nie zadowalają i chcąc mnie całkowicie wykończyć
    uniemożliwiają studia inżynierskie z nowoczesnej dziedziny. Co wyjaśniłem we
    wcześniejszym poście https://groups.google.com/g/pl.sci.inzynieria/c/nIcJ
    NxITC8A

  • 2. Data: 2021-12-17 17:33:42
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    Dodam, że władza na Ziemi całkowicie powinna należeć do inżynierów, bo wszyscy im
    wszystko zawdzięczają i tylko inżynierowie są w stanie coś nowego stworzyć.
    Dodam też, że jest dowód na przejmowanie ciał przez te parchy z możliwością robienia
    co im się podoba: w 2002r. student na PG zaatakował siekierą dwóch nauczycieli
    akademickich. Następnego dnia już nie pamiętał nic z tego.
    Dodatkowo podam, że ja pracując w PPNT w Gdyni w tym roku widziałem 4 przypadki
    teleportacji ludzi (i widywałem to wcześniej).
    Z powyższego wynika, że teleportacja tu świetnie działa, że wstrzymywanie pracy
    umysłu i przejmowanie kontroli nad ciałem jest dawno opanowane przez parchy i kanalie
    tu rządzące.

  • 3. Data: 2021-12-17 23:39:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/12/2021 17:16, Jacek Marcin Jaworski wrote:
    > w wyniku mindcontrol stosowanego na mnie

    Czyli jednak pierwsze wrażenie mnie nie myliło.

    Troche mi jednak smutno po tym usenecie, to było kiedyś fajne miejsce.

  • 4. Data: 2021-12-18 11:57:32
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 23:39:10 UTC+1 heby napisał(a):
    > Czyli jednak pierwsze wrażenie mnie nie myliło.
    >
    > Troche mi jednak smutno po tym usenecie, to było kiedyś fajne miejsce.

    Twoje komentarze do moich postów są zachowawcze i zgodne z linią partii. Dlatego mam
    pyt.:
    Przeczytaj przytoczoną definicję agenta wpływu i określ się czy jest zgodna z twoją
    tu robotą?

    Definicja:
    4.7.4 Agenci wpływu
    Agent wpływu to osoba o dominującej pozycji społecznej jaka neguje wszystko to co
    neguje oficjalna nauka oraz propaguje oficjalną rządową propagandę. Można by
    powiedzieć, że to odpowiednik aktywisty komunistycznego - niby społecznika, ale
    ustawiony finansowo przez spec. służby.
    4.7.4.1 Ktoś by mógł spytać: Po co takie kreatury?
    Oni mają utwierdzać w głupocie ludzi nie wykształconych lub mniej zaawansowanych. W
    szczególności ma ogłupiać i skłucać ze sobą byłych SS-manów.
    4.7.4.2 Jak rozpoznać agenta wpływu?
    o Jest ,,zawzięty w stosunku" do wszelkich teorii spiskowych, alternatywnych
    teorii i alternatywnych źródeł informacji - neguje je emocjonalnie i ignoruje
    prezentowne fakty i to nawet gdy te fakty są dla niego miarzdżące.
    o Jest bardzo rozmowny i wręcz wylewny. Potrafi siedzieć godzinami na czacie,
    mimo że na nim nie ma dyskusji na jego poziomie i w ogóle wieje tam nudą;
    o Ma wyższe wykształcenie i to często mgr. inż. (wyższe wykształcenie wymagane by
    pracować w spec. służbach, choć nie wiem czy mgr., czy może wystarcza im licencjat
    albo inż.);
    o Nie rozwija się - odradza zdobywanie tytułów naukowych - np. pracując na
    uczelni potrafi ją szkalować. Jednak wiadomo, że tej uczelni wszystko zawdzięcza, że
    jest na jej utrzymaniu i że jest tam mu dobrze, bo bez problemu mógłby pracować w
    dowolnej firmie w jego specjalizacji;
    o Ma niższe stanowisko niż jego wykształcenie: typowo wykonuje pracę technika
    mimo, że jest magistrem inżynierem;
    o Ma forsy więcej niż ludzie na wyższych stanowiskach od niego: Nie mówi nic o
    finansach, ale wiadomo, że np.: stać go na mieszkanie, samochód i jeszcze utrzymuje
    dzieci, co roku jeździ na rodzinne wakacje za grnicę i do tego stać go by umieścić
    matkę w prywatnym domu opieki;

  • 5. Data: 2021-12-18 13:06:22
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    j...@a...pl napisał(a):

> [...]
    ustawiony finansowo przez spec. służby.
    > 4.7.4.1 Ktoś by mógł spytać: Po co takie kreatury?

    Zamiast polityki/teorii spiskowych proponuję więcej nauki o mechanice/automatyce i
    programowaniu na PC/uC,
    z tego mogą być większe pieniądze niż z bezproduktywnego filozofowania. Nie bez
    powodu studia na kierunku
    filozofia są najtańsze:)

  • 6. Data: 2021-12-20 08:11:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Marcin Jaworski" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]
    >inżynierowie mają być trzymani za uzdę i na smyczy przez parchy,
    >lmerów i pasożytów z dyplomami psychologicznymi i podobnymi. Oto

    Czyli co - ktos ci ponizsze mysli wtloczyl do glowy ?

> [...]
    >i nic nie umie. Dodatkowo ma on zwierzęta domowe lub małe dzieci i na
    >nich trenuje sobie manipulacje umysłem żywych istot.

    Aha.
    Moze i dobrze, ze inzynierem nie zostaniesz.

> [...]
    >całkowicie wykończyć uniemożliwiają studia inżynierskie z nowoczesnej
    >dziedziny. Co wyjaśniłem we wcześniejszym poście

    Ale kto ci uniemozliwia? Masz mature i pieniadze, to mozesz studiowac.
    Tylko nie zawsze tam gdzie chcesz, to co chcesz, i w trybie zaocznym

    J.