  • 1. Data: 2021-12-05 23:39:12
    Temat: stare i nowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=mtEJ3ePxWOw

    Mlotek troche mnie dziwi.
    Chinska stal? A moze lepszej na młotek nie trzeba, a wrecz ta lepsza?

    Siekiera to nie wiem - chinska, czy tak ma byc?

    Beton to tym bardziej nie wiem - chinski, czy kiepski gatunek wzieli?

    J.

  • 2. Data: 2021-12-06 03:54:23
    Temat: Re: stare i nowe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Siekiera to nie wiem - chinska, czy tak ma byc?
    >
    > Beton to tym bardziej nie wiem - chinski, czy kiepski gatunek wzieli?

    Nie przemawiają do mnie takie "porównawcze" testy pod publiczkę. Np. te
    bloki betonowe, co za sens zgniatać coś co jest kruche a nie przylega
    równologle do tłoka/podstawy?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2021-12-06 07:20:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Dec 2021 02:54:23 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie przemawiają do mnie takie "porównawcze" testy pod publiczkę. Np. te
    > bloki betonowe, co za sens zgniatać coś co jest kruche a nie przylega
    > równologle do tłoka/podstawy?

    Tu sie calkowicie zgadzam ... ale stary tez nie przylegal rowno :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-12-06 14:08:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Dec 2021 23:39:12 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=mtEJ3ePxWOw

    Zadziwiające jaką popularnością się cieszą filmy o zgniataniu
    czegokolwiek prasą. Skąd ta popularność się bierze?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2021-12-06 14:19:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 06 Dec 2021 14:08:33 +0100, Marek wrote:

    > Zadziwiające jaką popularnością się cieszą filmy o zgniataniu
    > czegokolwiek prasą. Skąd ta popularność się bierze?

    To proste.
    Masz prase?
    Ja nie mam, wiec chetnie zobacze, co potrafi :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-12-06 19:21:26
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    poniedziałek, 6 grudnia 2021 o 14:19:04 UTC+1 J.F napisał(a):

    > To proste.
    > Masz prase?
    > Ja nie mam, wiec chetnie zobacze, co potrafi :-)
    >
    > J.

    Zdaje się gdzieś tam diament też jest, zresztą nie taki drogi jak myślałem.
    Na ibeju można kupić nienadające się do jubilerstwa diamenty z indii w śmiesznej
    cenie.

    Wrzuca się film:
    https://youtu.be/MObYpxKG9XI?t=125

    I zbiera się frukty:
    https://itiq.pl/zarabianie-w-internecie/ile-mozna-za
    robic-na-youtubie-na-100-000-wyswietlen-case-study/

    Można też wrzucać filmy z mobilnymi perpetuumami. Powiadają że ryneczek reklamy
    internetowej
    jest większy od narko-ryneczku, jakoś tam się wszystko kręci.

  • 7. Data: 2021-12-08 11:05:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 6 Dec 2021 14:19:02 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To proste.
    > Masz prase?
    > Ja nie mam, wiec chetnie zobacze, co potrafi :-)

    Mam też inne rzeczy ale nikt nie chce je oglądać, i?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2021-12-08 19:13:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 8 grudnia 2021 o 11:05:43 UTC+1 Marek napisał(a):
    > Mam też inne rzeczy ale nikt nie chce je oglądać, i?
    >
    > --
    > Marek
    Trzeba było jeść owsiankę jak byłeś mały.

  • 9. Data: 2021-12-08 19:15:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > To proste.
    > Masz prase?
    > Ja nie mam, wiec chetnie zobacze, co potrafi :-)

    Wolę strzępiarki w akcji.