  • 1. Data: 2011-05-10 18:59:47
    Temat: Zycie po nBox Recorderze.
    Od: "JacekM" <j...@o...pl>

    Witam,

    Zamarzyla mi sie wolnosc - od abonametu. Co radzicie kupic, aby to nie byl
    zbyt duzy stres po nRecorderze ?

    Chcialbym miec dostep do TV przedplaconej (na karte), bezplatnych kanalow
    sat. oraz do DVB-T.
    Mysle o Opticum HD TS9600 Prima, Opticum HD XTS703p ? Jesli bez DVB-T to
    moze Opticum 9500 HD lub Dreambox DM 500 HD ?
    Opticum, Dreambox czy Ferguson ? A moze cos innego ? Czy warto wybrac
    urzadzenie z mozliwoscia wbudowania dysku, czy lepiej korzystac z tych
    zewnetrznych na USB ?

    Jak z jakoscia, niezawodnoscia tych urzadzen ? Czy sie nie zawieszaja ?

    Pozdr.
    Jacek.

  • 2. Data: 2011-05-10 19:43:36
    Temat: Re: Zycie po nBox Recorderze.
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-10 20:59, JacekM pisze:
> [...]
    > zewnetrznych na USB ?
    >
    > Jak z jakoscia, niezawodnoscia tych urzadzen ? Czy sie nie zawieszaja ?

    OD 8 lat mam DM7000 z dyskiem 200GB, filmy ktore dzis puszczaja na C+
    jako premiera ogladalem 4 lata temu na Tekili.
    Mam pelny pakiet z polsyfem i place 20zl co miesiac.

    Moze zmienie tuner na HD ale z tego co widze u sasiada to nie ma sensu
    doplacac do przeskalowanego polskiego gowna.

  • 3. Data: 2011-05-11 05:25:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:43, Arkady pisze:
    > Moze zmienie tuner na HD ale z tego co widze u sasiada to nie ma sensu
    > doplacac do przeskalowanego polskiego gowna.

    zmień tv i przestań pieprzyć.
    co upscaling to upscalinng, ale nie wszystkie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2011-05-11 05:26:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > Opticum, Dreambox czy Ferguson ? A moze cos innego ? Czy warto wybrac
    > urzadzenie z mozliwoscia wbudowania dysku, czy lepiej korzystac z tych

    dreambox,

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2011-05-11 05:39:33
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-11 07:25, pawell32 pisze:

    > zmień tv i przestań pieprzyć.
    > co upscaling to upscalinng, ale nie wszystkie.

    TV mam od dawna fullHD

  • 6. Data: 2011-05-11 07:41:45
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-05-11 07:39, Arkady pisze:

    > TV mam od dawna fullHD

    To idź do okulisty.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 7. Data: 2011-05-11 07:51:29
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-11 09:41, Wiewior pisze:

    > To idź do okulisty.

    Taa widziales kiedys nieskompresowany material z profesjonalnej kamery ?
    Bedziesz mial mozliwosc to zobacz jak wyglada material
    nieskompresowany 720x576i i porownaj do tego gowna ktore serwuja w TV
    jako HDTV

  • 8. Data: 2011-05-11 10:33:19
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-05-11 09:51, Arkady pisze:

    > Taa widziales kiedys nieskompresowany material z profesjonalnej kamery ?

    A np. z jakiej kamery? Jaki format?

    > Bedziesz mial mozliwosc to zobacz jak wyglada material nieskompresowany
    > 720x576i i porownaj do tego gowna ktore serwuja w TV jako HDTV

    A jednak to kwestia okulisty. Wyobraź sobie, że mam do czynienia ze
    sprzętem półprofesjonalnym czy wręcz profesjonalnym od wielu lat i nie
    mam najmniejszych problemów, żeby odróżnić SD od HD.

  • 9. Data: 2011-05-11 14:34:02
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Arkady", dnia 10-05-2011 o godzinie 21:43:36 w wiadomości
    <news:iqc4h9$ooo$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Mam pelny pakiet z polsyfem i place 20zl co miesiac.

    Taa, napisz jeszcze której platformie płacisz te 20 zł. Bo w to, że
    swojemu "dawcy" to uwierzę ;). "Tekile" też pewnie były z emu :)

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 10. Data: 2011-05-11 14:36:27
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "pawell32", dnia 11-05-2011 o godzinie 07:26:52 w wiadomości
    <news:4dca1e27$1@news.home.net.pl> napisał/a:

    > dreambox,

    Za te pieniądze lepiej vu+ solo. DM 500 HD to zbyt duży kastrat aby
    płacić za niego tyle kasy.