  • 1. Data: 2016-08-27 08:35:57
    Temat: Jak nie Autocad, to co?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Okazjonalnie mam potrzebę zrobienia prostych rysunków technicznych.
    Rysowanie na papierze odpada (wzrok już nie ten i ręce).
    Nie mam zamiaru wydawać ponad 1000 zł na Autacada, ale program za mniej,
    niż 500 zł byłby już ok.
    Jaki prosty program do w/w celu polecacie?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-08-27 09:49:29
    Temat: Re: Jak nie Autocad, to co?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-27 o 08:35, Jacek pisze:
> [...]
    > niż 500 zł byłby już ok.
    > Jaki prosty program do w/w celu polecacie?
    DraftSight za darmo i legalnie.

    Robert

  • 3. Data: 2016-08-27 12:35:37
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sat, 27 Aug 2016 09:49:29 +0200, Robert Wańkowski pisze:
    > DraftSight za darmo i legalnie.

    Popieram (jeśli oczywiście nie potrzebujemy 3D). Warto też wspomnieć, że
    oprócz Windows działa on na systemach Linux i OSX. Na wszystkie jest
    stale aktualizowany.

    k.

  • 4. Data: 2016-08-27 13:25:39
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > Nie mam zamiaru wydawać ponad 1000 zł na Autacada, ale program za
    > mniej, niż 500 zł byłby już ok.
    > Jaki prosty program do w/w celu polecacie?

    Jest Solid Edge ST7 - wersja bezpłatna ze wszystkimi opcjami 2D

  • 5. Data: 2016-08-27 17:31:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.08.2016 o 12:35, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > Popieram (jeśli oczywiście nie potrzebujemy 3D). Warto też wspomnieć, że
    > oprócz Windows działa on na systemach Linux i OSX. Na wszystkie jest
    > stale aktualizowany.
    Dzięki!. Właśnie zainstalowałem DraftSighta i się uczę.
    Powiedzcie, na ile jest on podobny do Autocada, bo dotąd nie korzystałem
    z tego typu programów.
    Jacek

  • 6. Data: 2016-08-27 17:41:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-27 o 17:31, Jacek pisze:
    > Dzięki!. Właśnie zainstalowałem DraftSighta i się uczę.
    > Powiedzcie, na ile jest on podobny do Autocada, bo dotąd nie korzystałem
    > z tego typu programów.

    Prawie to samo co AC. Ale ja pamiętam AC z czasów 13, 14 LT.

    Robert

  • 7. Data: 2016-08-27 17:52:44
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sat, 27 Aug 2016 17:31:52 +0200, Jacek pisze:
    > Dzięki!. Właśnie zainstalowałem DraftSighta i się uczę.
    > Powiedzcie, na ile jest on podobny do Autocada, bo dotąd nie korzystałem
    > z tego typu programów.

    AutoCAD-a używałem ostatnio w poprzednim stuleciu, więc moja opinia nie
    jest może zbyt miarodajna, ale jest na tyle podobny (filozofia pracy,
    linia poleceń, nawet skróty), że ewentualna przesiadka nie powinna być
    bolesna.

    k.

  • 8. Data: 2016-08-27 18:10:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-27 o 17:52, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > ewentualna przesiadka nie powinna być
    > bolesna.
    Ale Jacek chyba nie pracował z AC, ani z żadnym innym podobnym programem.

    Robert

  • 9. Data: 2016-08-27 19:11:13
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sat, 27 Aug 2016 18:10:15 +0200, Robert Wańkowski pisze:
    > Ale Jacek chyba nie pracował z AC, ani z żadnym innym podobnym programem.

    Ja sobie dopowiedziałem, że być może ma zamiar pracować z AC w
    przyszłości, stąd pytanie o podobieństwo.

    k.

  • 10. Data: 2016-08-27 21:50:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał

> [...]
    > Nie mam zamiaru wydawać ponad 1000 zł na Autacada, ale program za
    > mniej, niż 500 zł byłby już ok.
    > Jaki prosty program do w/w celu polecacie?

    progeCAD 2009 Smart! ENG
    Kompatybilny z AutoCAD-em. Za darmo.