  • 11. Data: 2016-08-27 22:00:10
    Temat: Re: Jak nie Autocad, to co?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-27 o 21:50, Alek pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał

    > progeCAD 2009 Smart! ENG
    > Kompatybilny z AutoCAD-em. Za darmo.
    Coraz więcej darmowych. Jest z czego wybierać, BobCad FreeCad...
    A może ktoś zna darmowy lub tani CAM 5 osi?

    Robert

  • 12. Data: 2016-08-28 21:01:45
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 27.08.2016 o 17:31, Jacek pisze:

    > Dzięki!. Właśnie zainstalowałem DraftSighta i się uczę.
    > Powiedzcie, na ile jest on podobny do Autocada, bo dotąd nie korzystałem
    > z tego typu programów.
    > Jacek

    To teraz sprawdź komputer antywirusem.

  • 13. Data: 2016-08-28 21:34:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-28 o 21:01, t-1 pisze:

    > To teraz sprawdź komputer antywirusem.

    Ale jakim? Bo Avira nic nie mówi.
    Podziel się wiedzą co DS robi złego?

    Robert

  • 14. Data: 2016-08-28 22:00:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 28.08.2016 o 21:34, Robert Wańkowski pisze:

    > Ale jakim? Bo Avira nic nie mówi.
    > Podziel się wiedzą co DS robi złego?
    >
    > Robert

    AVG mi, po ściągnięciu instalki ze strony dobreprogramy zaprotestował.

    "";"Znaleziono MalSign.Generic.A07,
    C:\Users\User\Desktop\instalki\DraftSight-20332-dp.e
    xe";

    Może ściągnąłeś z innej i jest OK.

  • 15. Data: 2016-08-28 22:04:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    t-1 wrote:

> [...]
    >
    > "";"Znaleziono MalSign.Generic.A07,
    > C:\Users\User\Desktop\instalki\DraftSight-20332-dp.e

    a po co ściągać z jakich wynalazków skoro można od producenta?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2016-08-28 22:04:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-28 o 22:00, t-1 pisze:
    > strony dobreprogramy
    Daj spokój. Kto to widział pobierać z takich źródeł. :-)
    Każdy program pobiera się z ze strony producenta programu.

    Robert

  • 17. Data: 2016-08-28 22:10:24
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 28.08.2016 o 22:04, Robert Wańkowski pisze:
    > Daj spokój. Kto to widział pobierać z takich źródeł. :-)
    > Każdy program pobiera się z ze strony producenta programu.
    >
    > Robert

    Mea culpa.

  • 18. Data: 2016-08-29 02:50:51
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 05:00:05 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > Coraz więcej darmowych. Jest z czego wybierać, BobCad FreeCad...
    > A może ktoś zna darmowy lub tani CAM 5 osi?

    Freecad ma coś tam do CAMowania. Pięciu osi nie ogarnia?

  • 19. Data: 2016-08-29 02:51:14
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

  • 20. Data: 2016-08-29 10:36:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-29 o 02:51, Konrad Anikiel pisze:

    > Freecad ma coś tam do CAMowania. Pięciu osi nie ogarnia?

    W fazie rozwojowej. Czyli na dziś nie ma.

    Jest jedno rozwiązanie, ale prawie działa. :-)
    Plugin do G-max.
    http://www.cnc-toolkit.com/support.html

    Tylko znikąd pomocy. Niby jest grupa od tego dodatku, ale chętnych do
    pomocy brak.
    ersations/messages/4505

    Nick "trzya" to ja. :-)

    Robert