  • 21. Data: 2016-08-29 21:15:02
    Temat: Re: Jak nie Autocad, to co?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Daj spokój. Kto to widział pobierać z takich źródeł. :-)
    > Każdy program pobiera się z ze strony producenta programu.

    Dobre Programy dokładają zawsze jakiegoś syfa,który przestawia
    przeglądarki i robi jeszcze kilka innych dziwnych rzeczy. To dobry
    serwis do wyszukania jakiegoś programu, ale pobierać stamtąd trzeba
    bardzo ostrożnie.

  • 22. Data: 2016-08-29 21:31:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > ale pobierać stamtąd trzeba
    > bardzo ostrożnie.
    Nie pobierać.
    Zobaczyć kto jest producentem i dalej Google.

    Robert

  • 23. Data: 2016-08-30 02:56:03
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 17:36:48 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > W fazie rozwojowej. Czyli na dziś nie ma.
    >
    > Jest jedno rozwiązanie, ale prawie działa. :-)
    > Plugin do G-max.
    > http://www.cnc-toolkit.com/support.html
    >
    > Tylko znikąd pomocy. Niby jest grupa od tego dodatku, ale chętnych do
    > pomocy brak.
    ersations/messages/4505

    > Nick "trzya" to ja. :-)

    Popracuj trochę nad angielskim. Ja też bym nie odpowiedział, jak nie rozumiem
    pytania.

  • 24. Data: 2016-08-30 19:10:25
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Nie pobierać.
    > Zobaczyć kto jest producentem i dalej Google.

    Pobierać. Po prawej stronie są linki bezpośrednie.
    Wojtek