  • 1. Data: 2009-03-11 08:51:25
    Temat: Jak nie zapamiętać hasła? :)
    Od: Michal Komorowski <k...@w...pl>

    Czołem.
    Problem może się wydawać głupi, ale mam pytanie :)
    W jaki sposób powstrzymać przeglądarkę przed defaultowym pytaniem o
    zapamiętanie danych logowania wprowadzonych w formularzu?
    Tzn. pytanie brzmi raczej - w jaki sposób w browserach wywoływany jest
    monit o zapamiętanie hasła? Czy jest to po prostu sprawdzenie, czy w
    formularzu występuje input typu password, czy to jakiś bardziej
    skomplikowany mechanizm?
    Zgłębiał ktoś może ten temat na różnych przeglądarkach?

    Z góry dzięki,

    Michał K.

  • 2. Data: 2009-03-11 09:00:46
    Temat: Re: Jak nie zapamiętać hasła? :)
    Od: WRonX <w...@-...net>

    Michal Komorowski pisze:

    > W jaki sposób powstrzymać przeglądarkę przed defaultowym pytaniem o
    > zapamiętanie danych logowania wprowadzonych w formularzu?

    Moge sie mylic, ale chyba przegladarki nie proponuja zapamietania hasla,
    jesli sam formularz logowania albo znajduje sie na stronie dostepnej
    przez SSL (https://) albo jego ACTION odnosi sie do takowej strony.

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]

  • 3. Data: 2009-03-11 10:02:42
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Michal Komorowski <k...@w...pl> pisze:

> [...]
    > skomplikowany mechanizm?
    > Zgłębiał ktoś może ten temat na różnych przeglądarkach?

    Jako użytkownik przeglądarki [1] czy jako twórca strony [2] ?

    [2] <form method="post" action="https://login.yahoo.com/config/login?"
    autocomplete="off" ....

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Opinia publiczna powinna być zaalarmowana swoim nieistnieniem.

  • 4. Data: 2009-03-11 19:39:33
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    marzec roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 11. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) WRonX:

    > Moge sie mylic, ale chyba przegladarki nie proponuja zapamietania
    > hasla, jesli sam formularz logowania albo znajduje sie na stronie
> [...]

    Mylisz się. Loguję się przez SSL nawet na głupią Naszą-Klasę i Opera
    nie miała najmniejszych skrupułów przed zapytaniem mnie czy chcę
    aby zapamiętała to hasło. Od tego czasu klepię po prostu alt+Enter.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 5. Data: 2009-03-12 13:44:23
    Od: WRonX <w...@-...net>

    Mirosław Zalewski pisze:
    > Mylisz się. Loguję się przez SSL nawet na głupią Naszą-Klasę i Opera
    > nie miała najmniejszych skrupułów przed zapytaniem mnie czy chcę
    > aby zapamiętała to hasło. Od tego czasu klepię po prostu alt+Enter.

    Jak wspomnialem, moge sie mylic. Winny sie tlumaczy, wiec sie tlumacze,
    ze nigdy sie tym nie interesowalem, dlatego moja wypowiedz nie miala
    miec znamion "wiem co mowie!" :)

    Zasugerowalem sie tym, ze nie widzialem aby Firefox pamietal hasla na SSL.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-03-14 09:00:52
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Michal Komorowski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Zgłębiał ktoś może ten temat na różnych przeglądarkach?

    Ten artykul moze Ci pomoc:
    https://developer.mozilla.org/En/How_to_Turn_Off_For
    m_Autocompletion

    Gabriel Zastawnik