  • Data: 2019-12-01 17:26:16
    Temat: Jak oklejac kask?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę okleić kask kawałkami folii odblaskowej (markowej 3M).
    Przede wszystkim kask ma być fragmentami odblaskowy, żeby z daleka mnie kierownicy
    widzieli w świetle swoich reflektorów.
    Kask na rower zimowy, mniej więcej to samo co kask na moped/skuter, więc pytam na tej
    grupie.
    Pytanie, jak do podejść do oklejania paskami dość sztywnej taśmy odblaskowej (typu
    jak do naczep samochodowych, myślę o kolorach
    białym od przodu i czerwonym od tyłu) kasku będącego niemal kulą?
    Np. jakiej wielkości i jakiego kształtu paski taśmy przycinać z doświadczenia kogoś,
    kto już to robił?