  • 11. Data: 2009-02-24 14:07:53
    Temat: Re: Jak polaczyc PC z TV-LCD - D-sub - HDMI
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...zmien> napisał w wiadomości
    news:go0nlh$p94$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie znalazłem w specyfikacji 7600GS wejścia YPrPb...

    Na pewno jest (a przynajmniej ja mam w Gigabyte 7300GT). Powinieneś dostać
    wraz z kartą kostkę z 3 wyjściami.

  • 12. Data: 2009-02-24 14:10:58
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tomek" <t...@n...zmien> napisał w wiadomości

    > Na pewno jest (a przynajmniej ja mam w Gigabyte 7300GT). Powinieneś dostać
    > wraz z kartą kostkę z 3 wyjściami.

    Nie wiem jak z jakoscią obrazu po YPrPb, ale podobno tylko minimalnie
    ustępuje HDMI.

  • 13. Data: 2009-02-24 16:27:11
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...zmien> napisał w wiadomości
    > Sprzedawca zachwala go ale ciekawe jak będzie praktyce?

    wcale nie bedzie:

    "Nalezy jednak pamietac ze HDMI podaje sygnal cyfrowy a
    VGA analogowy, dlatego nie we wszystkich urzadzeniach
    podlaczenie bezposrednie bedzie mozliwe, jesli kabel przy
    bezposrednim podlaczeniu nie bedzie dzialal nalezy zaopatrzyc
    sie w specjalny modul zmieniajacy sygnal cyfrowy na analogowy."

  • 14. Data: 2009-02-24 21:29:53
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    szerszen wrote:
    > 2-3 metrowy kabel dvi-hdmi to koszt okolo 50 zeta

    Eee tam.
    www.dealextreme.com/details.dx/sku.8308
    Swoja droga jesli ta karta daje przyzwoitej jakosci sygnal VGA, to
    faktycznie mozna podlaczyc ja do monitora przez d-sub, a do TV przez
    DVI-HDMI. Z drugiej strony jesli karta faktycznie wypuszcza YPbPr, to
    najlepiej podlaczyc ja wlasnie w taki sposob do TV. Roznica w jakosci
    miedzy sygnalem komponentowym a HDMI bedzie niezauwazalna (pod warunkiem
    uzycia w miare dobrego kabla).

    k,

  • 15. Data: 2009-02-25 08:11:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Eee tam.
    > www.dealextreme.com/details.dx/sku.8308

    i?
    kabel hdmi-hdmi, kosztuje praktycznie tyle samo co dvi-hdmi

  • 16. Data: 2009-02-25 08:41:38
    Od: tomek <t...@n...zmien>

    > Na pewno jest (a przynajmniej ja mam w Gigabyte 7300GT). Powinieneś
    > dostać wraz z kartą kostkę z 3 wyjściami.
    Faktycznie, zapomniałem o tej kostce. Czy dobrze rozumiem:
    Do kostki:
    http://www.gigabyte.com.tw/FileList/Accessory/vga_ac
    cessories_hdtv2.jpg
    podłączam dwa kable: COMPONENT VIDEO
    http://allegro.pl/item558234632_kabel_3xrca_3xrca_rg
    b_component_gold_3_0m_038_3_0.html
    oraz S-VIDEO
    ...jeśli jednak nie to prosiłbym o link do odpowiedniego przedmiotu na
    allegro.pl

  • 17. Data: 2009-02-25 11:03:06
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    tomek pisze:

> [...]
    b_component_gold_3_0m_038_3_0.html

    > oraz S-VIDEO
    > ...jeśli jednak nie to prosiłbym o link do odpowiedniego przedmiotu na

    IMO nie, podłączasz te 3 kable bez s-video. No chyba, że chcesz mieć
    s-video dodatkowo, to czemu nie.

  • 18. Data: 2009-02-25 11:58:20
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    > Faktycznie, zapomniałem o tej kostce. Czy dobrze rozumiem:
> [...]

    Wszystkie 3 kable. Wszystko jest dokładnie opisane w instrukcji karty
    graficznej i telewizora.

    > http://allegro.pl/item558234632_kabel_3xrca_3xrca_rg
    b_component_gold_3_0m_038_3_0.html
    > oraz S-VIDEO

    Niezbyt ufam czy "Kabel jest bardzo dobrej jakości" nie został zrobiony w
    przydomowym garażu. A YPrPb to wciąż analogowy sygnał i jakość kabla jest
    niestety ważna (szczególnie przy jego większej długości).

  • 19. Data: 2009-02-26 18:14:04
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    szerszen wrote:

    > i?

    Stwierdziles, ze kabel to 50 zl. Mozesz kupic kabel HDMI-HDMI za
    kilkanascie zl i taka przejsciowke (albo - oczywiscie - tanszy HDMI-DVI).

    k,

  • 20. Data: 2009-02-27 08:21:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Stwierdziles, ze kabel to 50 zl. Mozesz kupic kabel HDMI-HDMI za
    > kilkanascie zl

    hmmm, a gdzie masz hdmi-hdmi po kilkanascie zlotych??
    mowie o takich dlugosci np 3m i wzglednej jakosci, tam gdzie ja szukalem sa
    po kilkadziesiat zeta i kosztuje praktycznie tyle samo co dvi-hdmi

    pewnie ze na allegro mozna kupic za np 13 zeta, ale rowniez za tyle samo
    mozna kupic dvi-hdmi, pytanie tylko o jakosc sygnalu ktory wyjdzie po tym
    kablu