  • 1. Data: 2009-02-23 22:38:05
    Temat: Laptop Asus...dziwna przypadłość z dźwiękiem
    Od: "Mrozny Gandi" <m...@w...pl>

    Witam,
    chciałem Was spytać o dziwne zachowanie laptopa Asus Z53E. Komputer był
    kupiony z Vista, następnie na ten komputer został wciśnięty XP Prof SP2 (z
    pewnymi przebojami, ale jednak :) ). I od tej pory występuje coś dziwnego -
    podczas pracy na bateriach występuje "charczenie" w głośnikach, które nasila
    się i słabnie zgdnie z regulacją głośności, a wyłączenie dźwięku całkowicie
    powoduje zanik "efektów". Podczas pracy na zasilaczu powyższe zjawisko nie
    występuje, tak samo nie występuje jak podłączy się głośniki zewnętrzne. Czy
    powodem może być zmiana systemu (pierwsze co przyszło mi na myśl),
    niedopasownie sterowników, czy jest to problem raczej sprzętowy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-24 06:15:24
    Temat: Re: Laptop Asus...dziwna przypadłość z dźwiękiem
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Jesli dzieje sie tylko na baterii moze ma jakas opcje oszczedzania energii,
    ktora niepoprawnie dziala ze sterownikiem, ktorego uzywasz.

    --
    pozdr