  • 1. Data: 2009-02-23 21:43:24
    Temat: Klawiatura a'la IBM
    Od: goto <g...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś z was spotkał się kiedyś może z klawiaturą do desktopa, która
    jakością, wygodą i precyzją zbliżona była by do klawiatur z notebooków
    IBM'a?

    Ostatecznie można kupić http://tnij.com/lIDWP ale może znajdę coś
    bliżej i taniej. Do tej pory najbliższa ideałowi jest klawiatura od
    maców, ale ona ma kiepski układ klawiszy dodatkowych (po prostu
    niektórych brak) i jest biała dzięki czemu szybko widać na niej
    nieczystości.

    Może ktoś znalazł klawiaturę, której szukam?
    Pozdrawiam,
    goto

  • 2. Data: 2009-02-23 21:49:36
    Temat: Re: Klawiatura a'la IBM
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** goto <g...@g...com> wrote:

    > Czy ktoś z was spotkał się kiedyś może z klawiaturą do desktopa, która
    > jakością, wygodą i precyzją zbliżona była by do klawiatur z notebooków IBM'a?

    Nope.

    > Ostatecznie można kupić http://tnij.com/lIDWP ale może znajdę coś bliżej i
    > taniej.

    Raczej nie masz innego wyjścia.

    > Do tej pory najbliższa ideałowi jest klawiatura od
    > maców,

    Żartujesz prawda?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-02-23 23:01:17
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    goto <g...@g...com> napisał(a):
    > Mo=BFe kto=B6 znalaz=B3 klawiatur=EA, kt=F3rej szukam?
    > Pozdrawiam,
    > goto

    Będzie dobra klawiatura od desktopowych IBM. Są świetne a do dostania za
    niewielkie pieniądze w jakiś szrotach komputerowych. Ale są jasne. Nie wiem,
    czy białe bo moja juz ma tyle osadu na sobie, że nie wiem, czy biała czy
    beżowa była.

  • 4. Data: 2009-02-24 00:37:53
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    goto wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z was spotkał się kiedyś może z klawiaturą do desktopa, która
    > jakością, wygodą i precyzją zbliżona była by do klawiatur z notebooków
    > IBM'a?

    Jeżeli chodzi o wygodę, to moim zdaniem nic nie boi Logitecha Ultra X.
    Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o trwałości tej klawiatury.
    Piszę dużo i niestety zazwyczaj któryś klawisz po pewnym czasie zaczyna
    nawalać (czytaj słabiej sprężynować, albo wymagać ciut innej siły
    nacisku). Do tego plastikowe zatrzaski klawiszy są dość słabe i potrafią
    się wyłamać. Ale i tak zawsze kupuję wtedy następnego Logitecha...

> [...]
    > maców, ale ona ma kiepski układ klawiszy dodatkowych (po prostu
    > niektórych brak) i jest biała dzięki czemu szybko widać na niej

    Khh... khhh... przepraszam, zakrztusiłem się - mówisz o tym wynalazku,
    który pozwala wspominać czasy Spectrum?

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 5. Data: 2009-02-24 00:42:10
    Od: "SFF" <a...@a...com>

    "goto" <g...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...
    Witam,

    >Czy ktoś z was spotkał się kiedyś może z klawiaturą do desktopa, która
    >jakością, wygodą i precyzją zbliżona była by do klawiatur z notebooków
    >IBM'a?

    Tak, to IBM model M keyboard.

  • 6. Data: 2009-02-24 08:37:39
    Od: Jaytee <j...@s...org>

    Arkadiusz Dymek pisze:

    > Jeżeli chodzi o wygodę, to moim zdaniem nic nie boi Logitecha Ultra X.

    Potwierdzam, też polecam tę klawiaturę, niestety chyba już nie jest
    produkowana albo jest w małych ilościach.

    > Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o trwałości tej klawiatury.

    Dokładnie mam ten sam problem, zajechałem już dwa Logitechy Ultra X Flat
    i właśnie szukam dla nich alternatywy. Fajnie by było jakby była bez
    przewodowa. Może ktoś pracował kiedyś na UltraX Flat a teraz ma inną
    równie wygodną klawiaturkę i może polecić konkretny model?

    --
    Pozdrowienia,
    Jaytee

  • 7. Data: 2009-02-24 08:54:37
    Od: goto <g...@g...com>

    > Jeżeli chodzi o wygodę, to moim zdaniem nic nie boi Logitecha Ultra X.
    > Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o trwałości tej klawiatury.

    Mam już jedną w szafie, nie wytrzymała.

    > Khh... khhh... przepraszam, zakrztusiłem się - mówisz o tym wynalazku,
    > który pozwala wspominać czasy Spectrum?

    Mówię o tej: http://morony.pl/?p=89

    goto

  • 8. Data: 2009-02-24 13:38:13
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    goto pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z was spotkał się kiedyś może z klawiaturą do desktopa, która
    > jakością, wygodą i precyzją zbliżona była by do klawiatur z notebooków
    > IBM'a?

    Tak: http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=75923
    4

    T.

  • 9. Data: 2009-02-24 16:32:12
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Jaytee" <j...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewodowa. Może ktoś pracował kiedyś na UltraX Flat a teraz ma inną równie
    > wygodną klawiaturkę i może polecić konkretny model?

    bezprzewodowa moze nie ale ultrax flat od ultrax premium sie chyba nie
    rozni zbyt wiele?

  • 10. Data: 2009-02-24 16:59:45
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <e...@q...go
    oglegroups.com>
    goto <g...@g...com> wrote:

    (...)
> [...]
    > maców, ale ona ma kiepski układ klawiszy dodatkowych (po prostu
    > niektórych brak) i jest biała dzięki czemu szybko widać na niej

    Szukałem kiedyś czegoś niewielkiego (czyt. standardowego lub
    mniejszego, w odróżnieniu od np. wielkich, okrągłych placków
    Logitecha), z normalnymi klawiszami (długi skok, nie laptopowe).

    Byłem tak zdesperowany, że nawet Happy Hacking poważnie rozważałem :-)

    Finalnie wybór padł na takiego Della:
    http://allegro.pl/item555859882.html

    Ze dwa lata już używam i nie ciągnie mnie do zamiany na cokolwiek
    innego. Trzeba tylko uważać, bo na Allegro te Delle trafiają się z
    bardzo różnymi układami klawiszy (choć, jak widzę, teraz już chyba
    jest lepiej niż te 2 lata temu, ale i tak zalecam ostrożność).

    --
    Jacek Politowski