  • 1. Data: 2021-01-15 13:04:55
    Temat: Re: Kto da więcej...
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    "Aperfeiçao Davitôria" pisze:

    > należycie wyeksploatować, w obecnie posiadanym

    IMO telefon można mieć -- posiadać można: ogromny
    majątek, władzę nad światem lub wiedzę tajemną... ;)
    [bądź umiejętności -- choćby umiejętność używania
    niektórych słów]

    > 'mielone' są 668 aplikacje

    Są 2 i jest 8?

    > (absolutnie nie ma miejsca na gówna jak gierki

    Może tedy napisz, co jest...
    Może zaciekawisz nas swymi nabytkami...

    > i podobne zboczenia dla tzw
    > preGimbaza). Z instalacji z poziomu użytkownika
    > wszystkie są *pro* (pełnowartościowe i bez chłamu
    > typu reklamy).

    > Kto ma więcej?

    Mam połowę i zastanawiam się nad tym, ile masz: Ah akumulatora,
    rdzeni (i jakie) xPU, cali ekranu, GB RAMek i GB ,,dysku''...

    -=-

    Może masz apki zakazane? -- 2WCR...

    -=-

    Jestem pod wrażeniem responsywności smartfonów, ale
    malutkie ekrany mnie zniechęcają, gdyż mam słaby wzrok...

    Zaletami smartfonów są wg mnie: szybkość reakcji, poręczność,
    uniwersalność/funkcjonalność, relatywnie niska cena, odporność
    na trudy życia...

    --
    Ene