  • 1. Data: 2021-01-15 11:07:39
    Temat: POCO X3 za 749 z VAT
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    Na Allegro jest POCO X3 6/64 za 749 pln -- 3 ksztuki.

    -=-

    Xiaomi trafia na czarną listę w USA...

    --
    Ene

  • 2. Data: 2021-01-15 11:20:57
    Temat: Re: POCO X3 za 749 z VAT
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.01.2021 o 11:07, Eneuel pisze:
    > Na Allegro jest POCO X3 6/64 za 749 pln -- 3 ksztuki.
    na YT klawiatur robił testy i wyszło ze lepiej się od tego modelu
    trzymać z daleka. stąd cena

    > Xiaomi trafia na czarną listę w USA...

    i co nas to obchodzi?

    ToMasz

  • 3. Data: 2021-01-15 11:36:26
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    ToMasz pisze:

    > na YT klawiatur robił testy i wyszło ze lepiej się od tego modelu
    > trzymać z daleka. stąd cena

    Co złego w tym telefonie?

    Ze swego Redmi Note 9 Pro na razie jestem zadowolony.

    > i co nas to obchodzi?

    Nie wiem -- nawet nie znam odcienia tej czerni. ;)

    BlackBerry sprzedaje patenty Huaweiowi... Czy ów Huawei nie jest na
    najczarniejszej (0,0,0 w RGB) liście USA?...

    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-st
    atystyki/blackberry-sprzedaje-90-amerykanskich-paten
    tow-firmie-huawei

    --
    Ene

  • 4. Data: 2021-01-15 12:18:13
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    ToMasz pisze:

    > na YT klawiatur

    Klawiater?

    https://www.youtube.com/watch?v=EzDLDLxOVM4

    Dwakroć mowa o hybrydzie >>SIM or SD<<.
    Dla mnie 64GB ,,dysku'' w telefonie to dziś porażka.
    Mam 64GB w telefonie i 64GB na karcie (razem ~103GB)
    z czego wolnego 2/3 -- dzięki raczej ;) rygorystycznemu
    odśmiecaniu a to dopiero początki początków... Chciałbym
    korzystać z tego telefonu kilka lat, nie kilka miesięcy...

    Poza tą hybrydą nie widzę niczego niepokojącego w tej recenzji...

    2Mpiiksele w makro? RN9P ma tutaj chyba ;) 5Mpiikseli.

    --
    Ene

  • 5. Data: 2021-01-15 14:56:58
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    > Klawiater?

    >   https://www.youtube.com/watch?v=EzDLDLxOVM4

    Jeszcze inaczej:
    Kuba Klawiter

    --
    Ene

  • 6. Data: 2021-01-15 17:04:59
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.01.2021 o 11:07, Eneuel pisze:
    > Na Allegro jest POCO X3 6/64 za 749 pln -- 3 ksztuki.
    >
    > -=-
    >
    > Xiaomi trafia na czarną listę w USA...

    Super, jeszcze jeden powód aby to właśnie Xiaomi wybrać .

  • 7. Data: 2021-01-16 01:15:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" rtsef9$mpd$...@g...aioe.org

    > Super, jeszcze jeden powód aby to właśnie Xiaomi wybrać .

    Jakie są inne powody?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2021-01-16 10:48:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Jan 2021 11:20:57 +0100, w <rtrqa9$3l5$2@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > na YT klawiatur robił testy i wyszło ze lepiej się od tego modelu
    > trzymać z daleka. stąd cena

    W jaki sposób klawiatura może robić błędy?

  • 9. Data: 2021-01-16 11:26:44
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > "trybun" rtsef9$mpd$...@g...aioe.org

    > Jakie są inne powody?

    Ma tu miejsce dokładnie ten sam czynnik który imperialista stosuje w
    przypadku handlu bronią przez Koreę. Czyli gdy ktoś sprzedaje dobry
    towar za stosunkowo niską konkurencyjna cenę zostaje ogłoszony wrogiem.

  • 10. Data: 2021-01-16 19:43:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > "trybun" rtsef9$mpd$...@g...aioe.org

    > Jakie są inne powody?

    zezwalają na nagrywanie rozmów, zezwalają na odblokowanie bootloadera,
    dzięki temu można mieć lineage, albo pozbyć sie niechcianych usług
    gooogla? Nie wiem czy ten akurat model, ale ogóleni tak postrzegam xiaomi