  • 1. Data: 2009-01-10 10:43:46
    Temat: Jak się nazywa to złacze ?
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Czy ktoś wie, jak nazywa się złącze po prawej i wtyk do niego?
    http://img73.imageshack.us/img73/5219/64877930jz4.jp
    To po lewej to C13 :)
    Michał

  • 2. Data: 2009-01-10 16:09:57
    Temat: Re: Jak się nazywa to złacze ?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Michał Lankosz wrote:
    > Czy ktoś wie, jak nazywa się złącze po prawej i wtyk do niego?
    > http://img73.imageshack.us/img73/5219/64877930jz4.jp
    > To po lewej to C13 :)

    Pierwszy raz widze. Ty czasem nie masz w reku automagicznej przejsciowki
    1f-3f?
    A na serio - ja bym zaczal szukanie w Hirschmann (czy jak to sie pisze).
    Wiem ze w Farnell/RS czegos takiego nie widzialem (a przydaloby mi sie
    dokladnie takie wlasnie na 3f).

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2009-01-10 17:04:29
    Od: "Michal Lankosz" <m...@t...pl>

    > Pierwszy raz widze. Ty czasem nie masz w reku automagicznej przejsciowki
    > 1f-3f?

    Chinczycy wymyslili takie polaczenie pomiedzy czesciami pewnego urzadzenia.
    Nie ma to wcale zwiazku z 3f, przynajmniej w tej konstrukcji.

    Michal

  • 4. Data: 2009-01-10 20:16:38
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Michal Lankosz wrote:

    > Chinczycy wymyslili

    Wiesz o tym, ze mozesz wcale nie znalezc? Serio...

    --
    Jerry1111

  • 5. Data: 2009-01-11 10:14:15
    Od: "Michal Lankosz" <m...@t...pl>

    Uzytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisal w
    wiadomosci news:gkavnb$pfr$2@news3.onet...

    > Wiesz o tym, ze mozesz wcale nie znalezc? Serio...

    Tak, dopuszczam taka mysl.
    W takim razie w dokumentacji nazwe po swojemu i tylko zaznacze, ze nazwa
    wymyslona z powodu niestandardowego wygladu.
    Chyba ze ktos jeszcze opdpowie.

    Michal

  • 6. Data: 2009-01-13 15:38:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Chinczycy wymyslili takie polaczenie pomiedzy czesciami pewnego
    > urzadzenia. Nie ma to wcale zwiazku z 3f, przynajmniej w tej
    > konstrukcji.

    To jest jeden kabel ?
    Napiecia tam chociaz bezpieczne ?

    Bo gdzies musza wystawac piny pod pradem :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-01-18 18:45:15
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    > To jest jeden kabel ?
    > Napiecia tam chociaz bezpieczne ?
    >
    > Bo gdzies musza wystawac piny pod pradem :-)

    Nie, to dwa kable z wychodzącymi z urządzenia napięciami. Wtyczka obok dla
    porównania wielkości.
    Do tego są odpowiednie złącza męskie.
    Nie chcę kupować takiego złącza, chciałem tylko nazwę...

    Michał