  • 1. Data: 2021-04-22 13:50:45
    Temat: Jak to działa?
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://vm.tiktok.com/ZMexUebyv/

    Jakaś ukryta forma silnika liniowego przyspieszającego na końcu
    wyrzutni?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2021-04-22 15:45:23
    Temat: Re: Jak to działa?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Thursday, 22 April 2021 at 20:50:56 UTC+9, Marek wrote:
    > https://vm.tiktok.com/ZMexUebyv/
    >
    > Jakaś ukryta forma silnika liniowego przyspieszającego na końcu
    > wyrzutni?

    Normalnie. w Blenderze czy tam jakiejś innj Mayi się buduje scenę, kamerę nakłada na
    ścieżkę wcześniej wygenerowaną Meshroomem, się renderuje, montuje z tym materiałem
    który wcześniej Meshroom analizował i gotowe.

  • 3. Data: 2021-04-22 19:08:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Apr 2021 06:45:23 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > Normalnie. w Blenderze czy tam jakiejś innj Mayi się buduje scen

    Ale zgodnie z tematyką grupy roboczo załóżmy, że to nie CGI. Jak taki
    efekt uzyskać bez CGI?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2021-04-22 20:39:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 13:50, Marek pisze:
    > https://vm.tiktok.com/ZMexUebyv/
    >
    > Jakaś ukryta forma silnika liniowego przyspieszającego na końcu wyrzutni?

    A dlaczego na końcu?
    Łatwiej by było to zrobić w podstawce.
    Natomiast za CGI przemawia przyspieszenie w czasie lotu w powietrzu.
    (jeśli dobrze widzę)

  • 5. Data: 2021-04-23 01:44:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-22, Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ale zgodnie z tematyką grupy roboczo załóżmy, że to nie CGI. Jak taki
    > efekt uzyskać bez CGI?

    Nie wystarczy, że jest tam gdzieś po prawej jakaś odpowiednio silna i
    skoncetrowana na szynie dmuchawa?

    Ale mi to też wygląda na cgi. Co prawda niewiele widać, ale ten ostatni
    fragment szyny, jakoś nie zakręca w kierunku paltformy.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-04-23 10:52:21
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Nie wystarczy, że jest tam gdzieś po prawej jakaś odpowiednio silna i
    > skoncetrowana na szynie dmuchawa?

    Tu lepiej widać.
    https://youtu.be/qTJvpRml5kM

    > Ale mi to też wygląda na cgi. Co prawda niewiele widać, ale ten ostatni
    > fragment szyny, jakoś nie zakręca w kierunku paltformy.

    To może być prawda, bo facet specjalizuje się w animacjach.
    https://youtu.be/jkQETho36wI

    Być może to nawet Polak, bo nazwał się jak w dowcipie.
    "zawołaj kelnerkę, bo wstrętna kawa" ;)
    "daj-suke fuji-kawa" ;)

    WM

  • 7. Data: 2021-04-24 01:10:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-23, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Tu lepiej widać.
    > https://youtu.be/qTJvpRml5kM

    O... jak się puści 0.25x to widać ta kulka jakoś tak nienaturalnie leci
    po wybicu. Poza tym, ona sobie tak spada na blachę raz za razem a ta
    blacha taka dość gładka... no może się czepiam :)

    jest jeszcze

    ????????
    https://twitter.com/cobalt_kura

    --