  • 1. Data: 2011-11-30 16:45:22
    Temat: Jak to jest z efektem cieplarnianym?
    Od: Popey <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie: dlaczego rządy światowe tak dużo
    robią/starają się robić w celu ograniczenia emisji CO2. Jest to dla mnie
    dziwne, ponieważ zawsze myślałem, że to np. związki siarki czy ołowiu w
    spalinach są szkodliwe, a nie sam CO2.

    Czy moglibyście mi wyjaśnić jak z tym jest, albo chociaż podać jakieś linki
    do wyjaśnień? Dziękuję z góry
    Paweł
    --
    gg #288252

  • 2. Data: 2011-11-30 18:39:24
    Temat: Re: Jak to jest z efektem cieplarnianym?
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Popey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spalinach są szkodliwe, a nie sam CO2.
    >
    > Czy moglibyście mi wyjaśnić jak z tym jest, albo chociaż podać jakieś

    to jest czysty biznes nic wiecej
    byle wulkan wywala go do atmosfery wiecej niz cala ludzkosc od poczatku
    istnienia

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2011-11-30 19:27:18
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

> [...]
    > spalinach są szkodliwe, a nie sam CO2.
    >
    > Czy moglibyście mi wyjaśnić jak z tym jest, albo chociaż podać jakieś

    Wpisz w google np"
    kto zarabia na efekcie cieplarnianym

    Pierwszy z linków np:
    http://www.wykop.pl/link/75055/al-gore-pozwany-przez
    -naukowcow-w-sprawie-globalnego-ocieplenia/

    t-1

  • 4. Data: 2011-11-30 19:29:19
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Czy moglibyście mi wyjaśnić jak z tym jest, albo chociaż podać jakieś
    > linki
    > do wyjaśnień? Dziękuję z góry

    W dziale Chemia jest nieco opisane przez prof. Przemysława Mastalerza.

  • 5. Data: 2011-12-01 08:19:35
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-11-30 17:45, Popey pisze:
> [...]
    > robią/starają się robić w celu ograniczenia emisji CO2. Jest to dla mnie
    > dziwne, ponieważ zawsze myślałem, że to np. związki siarki czy ołowiu w

    Odpowiem w taki sposób: pod Wrocławiem powstaje właśnie spora fabryka
    produkująca pewien element do filtrów samochodowych, mający za zadanie
    zmniejszyć emisję CO2 przez auto o 0,0000nic. I opłaca się to koncernowi...

    ________MAT_______

  • 6. Data: 2011-12-01 11:27:23
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 30.11.2011 r. 17:45, Popey pisze:
> [...]
    > spalinach są szkodliwe, a nie sam CO2.
    >
    > Czy moglibyście mi wyjaśnić jak z tym jest, albo chociaż podać jakieś linki
    Po kilku latach obecności tego tematu w mediach masowego rażenia trzeba
    nadal wyjaśniać.
    Polecam blog Doskonale Szare na początek. Tam rozprawiane są argumenty
    denialistów (np. słynny humbug o wulkanach). Dyskusja toczy się też na
    pl.sci.fizyka:
    c.googlegroups.com>.

  • 7. Data: 2011-12-01 14:10:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 19:39:24 +0100, HANA napisał(a):

    > to jest czysty biznes nic wiecej
    > byle wulkan wywala go do atmosfery wiecej niz cala ludzkosc od poczatku
    > istnienia

    A to akurat jest regularnie powielana bzdura.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-12-01 19:56:23
    Od: Popey <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Polecam blog Doskonale Szare na początek. Tam rozprawiane są argumenty
    > denialistów (np. słynny humbug o wulkanach). Dyskusja toczy się też na

    Dziękuję wszystkim
    Pozdrawiam
    Paweł
    --
    gg #288252

  • 9. Data: 2011-12-02 07:36:32
    Od: Orzel <r...@w...pl>

    W dniu 2011-12-01 15:10, Borys Pogoreło pisze:

    > A to akurat jest regularnie powielana bzdura.

    Z tego co ja pamiętam, to z odniesienie do wulkanu dotyczyło emisji
    chloru i powiązania jej z freonami, a nie dwutlenku węgla

    Pozdrawiam
    orzeł

  • 10. Data: 2011-12-05 12:29:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > spalinach są szkodliwe, a nie sam CO2.
    >
    > Czy moglibyście mi wyjaśnić jak z tym jest, albo chociaż podać jakieś

    Polecam zarzucić w Youtube "globalny szwindel" i obejrzeć filmiki (np.
    http://www.youtube.com/watch?v=BbWCdP2MNhQ i
    http://www.youtube.com/watch?v=kky3l2slgv4).
    T.