  • 1. Data: 2010-02-12 17:33:29
    Temat: Jak to jest z przenośnością numerów
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Witam!

    Ostatnio zaciekawiony reklamą dostępu do netu za 29zł wdepnąłem do
    salonu Ery i dowiedziałem się, że pani może mi przenieść mój numer od
    Netii po WLR, jak również może przenieść numer z Netii po kablach
    Netii. Próbowałem jej wyperswadować, ale się nie dało :>

    Wiem o tym, że numer stacjonarny można przenieść jakby "wirtualnie" do
    innego operatora, ale nie ma to nic wspólnego z utrzymaniem linii od TP
    (a ja muszę mieć skądś neta).

    Ale z tego co wiem przenośność między WLR na razie nie działa,
    przynajmniej nie bez pośrednictwa TP, czy coś się może zmieniło?

    Czyli innymi słowy czy da się bezboleśnie zmienić opa WLR z zachowaniem
    linii?

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2010-02-12 23:01:51
    Temat: Re: Jak to jest z przenośnością numerów
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-12 18:33, Marcin Kocur wrote:
> [...]
    > przynajmniej nie bez pośrednictwa TP, czy coś się może zmieniło?
    >
    > Czyli innymi słowy czy da się bezboleśnie zmienić opa WLR z zachowaniem

    Miało się zmienić, ale -przyznam szczerze - nie śledziłem sprawy. A nie
    zapytałeś przypadkiem i o WLR i o BSA?

  • 3. Data: 2010-02-13 12:50:56
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisała na pl.misc.telefonia:

    > Miało się zmienić, ale -przyznam szczerze - nie śledziłem sprawy. A
    > nie zapytałeś przypadkiem i o WLR i o BSA?

    Przypadkiem zapytałem i to bardzo wyraźnie ;]

    To znaczy wg mojej kulawej interpretacji prawa jest to możliwe:
    http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?f=30&t=169
    55&p=178364

    Tutaj jest odpowiedź, którą dostałem kiedyś od UKE na podobne zapytanie:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,1115,99997283,,Pytani
    e_do_UKE_przeniesienie_numeru_w_ramach_WLR.html?v=2

    W sumie dalej nie wiadomo...

    Marcin Kocur