  • 1. Data: 2010-02-11 20:36:05
    Temat: Problem z TP
    Od: "Michał" <s...@v...pl>

    Witam,
    mam następujący problem z szanowną TP, awaria telefonu została zgłoszona 23
    stycznia, co 48 godzin byłem informowany że muszę czekać jeszcze 48 godz.
    następnie dostałem SMSa że usterka została naprawiona, co było nieprawdą,
    dostałem informację że zakładają nowe zlecenie i muszę czekać 180 godzin.
    czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić o co tutaj chodzi ???? co zrobić z tymi
    debilami z TP ????????? bo szlag mnie już trafaia.

  • 2. Data: 2010-02-12 08:47:49
    Temat: Re: Problem z TP
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić o co tutaj chodzi ???? co zrobić z tymi
    > debilami z TP ????????? bo szlag mnie już trafaia.

    przejsc do konkurencji ? chociaz pod tym wzgledem w innych duzych
    korporacjach niekoniecznie bedzie lepiej
    a jezeli wariant chodzony nie wchodzi w gre, to popros na tym forum o pomoc
    Virrusa
    jego blox czyta zadziwiajaco wielu dyrektorow z branzy fmcg, moze ktorys sie
    zlituje, albo (o zgrozo) zawstydzi i pomoze ?

  • 3. Data: 2010-02-15 15:05:53
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-02-12 09:47, brum pisze:
    > przejsc do konkurencji ?

    Jak padnięta linia to nic nie da, jeśli należy do TP.Jak obsrała mi się
    Netia, to zadzwoniłem z innego telefonu, że cisza w słuchawce. A oni
    przysłali TP Teltech, tych samych baranów co zawsze jak jeszcze miałem
    neosradę;) Ten kraj należy do TP;)