    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Jak transferować duże pliki poprzez WWW ?
    Date: Wed, 20 Jan 2010 21:08:01 +0100

    Witam,

    Czy ktoś z Was obszedł w jakiś sposób ograniczenia na wielkość zmiennych
    POST dyktowane przez firmy hostingowe? Chodzi mi o możliwość
    przetransferowania np. 100MB pliku na serwer jeśli w PHP provider ustawił
    max. 20MB. Z tego co gdzieś wyczytałem mogłoby się to dać zrobić we Flashu
    lecz plugin prawdopodobnie ma ograniczenia na ilość zajmowanej pamięci.
    Jeśli wykluczyć Javę to chyba nie ma żadnej alternatywy?