  • 1. Data: 2012-03-08 15:16:06
    Temat: Jak udupić Sferię?
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Za prosty wybryk... Ad rem:
    W umowie jest zapis, o tzw. strefie dozwolonego zasięgu, wynoszącej, co
    istotne, MINIMUM 500 metrów. Tymczasem, już niejeden raz nie zdołałem nawet
    wyjść z pokoju przez cały czas trwania połączenia, a w trakcie rozmowy
    telefon zrobił mi 3 razy "byp" i po pół minucie rozłączyło połączenie, z
    komunikatem o przekroczeniu strefy. Kur*wa, jeśli droga między kieszenią (po
    lewej), a lewym uchem jest ponad 500 metrów, to IMVAO należało by to zgłosić
    do Księgi Rekordów Guinnesa (szkoda że w sklepie nie ma piwa tej marki,
    napiłbym się, tego o posmaku drożdży), w dziedzinie rekordów o rozciągnięciu
    czasoprzestrzeni, czy cholera wie czego.
    Zastanawiam się, gdzie im obrobić dupę, czy w UKE, czy w UOKiK, czy w
    mediach, czy do samego Solorza napisać o zamiarze rezygnacji z jego usług.
    Dzwoniłem do BOK, ale o powiedzeniu "przepraszamy za kłopot" chyba nikt nie
    wie, nie przewiduje tego (i to mnie właśnie wkurzyło głównie). Już UPC, do
    którego nie pałam miłością, stwarza choć pozory prób zadośćuczynienia,
    cienkie, bo w stylu "dostaniesz 5 złotych zniżki", ale coś tam oferują. A
    Sferia każe się chyba całować klientowi w dupę, znaczy klient siebie, albo
    Sferię. Muszę się zorientować, czy dam radę zdmuchnąć od nich numer do
    innego opa, tyle, że może być problem - Nordisk, mogący ewentualnie być
    alternatywą, też należy do Solorza, więc, kojarzy mi się, że razem z Plusem
    to będzie jedna paka. A mnie o to chodzi, by mieć ten numer ze sobą, bez
    cudowania z dodatkowymi przekierowaniami.
    Hmm... jak to rozegrać, bo zamierzam to odczuwalnie uszczypnąć...?

  • 2. Data: 2012-03-10 22:27:21
    Temat: Re: Jak udupić Sferię?
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Składaj reklamację techniczną, u mnie po fafnastej ten problem wreszcie
    ustąpił.
    W dziale technicznym są całkiem sensowni ludzie jak dobrze trafisz.

    -----