  • 1. Data: 2012-02-26 20:44:37
    Temat: sprzedam Samsunga SGH-F480
    Od: Adam Kucza <a...@o...pl>

    stan techniczny: niesprawdzony (włączałem, działa)
    stan wizualny: http://pics.aq.pl/mobile/
    cena: do uzgodnienia

    więcej informacji: a.kucza(at)o2.pl

  • 2. Data: 2012-02-27 19:29:23
    Temat: Re: sprzedam Samsunga SGH-F480
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Adam Kucza" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > stan techniczny: niesprawdzony (włączałem, działa)
    > stan wizualny: http://pics.aq.pl/mobile/
    > cena: do uzgodnienia
    >
    > więcej informacji: a.kucza(at)o2.pl

    skuczaj stąd spamerze
    Teraz dostaniesz jeszcze więcej informacji:
    a...@o...pl
    a...@g...pl
    a...@t...pl

  • 3. Data: 2012-02-27 21:09:09
    Od: Adam Kucza <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-27 20:29, ciekawski typek pisze:

    > Użytkownik "Adam Kucza" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > skuczaj stąd spamerze
    > Teraz dostaniesz jeszcze więcej informacji:
> [...]

    po pierwsze: wara od nazwiska bo nic Ci do tego, przydupasie.
    po drugie: grozisz mi? :)
    po trzecie: kolejny anonimowy... jesteś cienki jak nitka pająka.

    a prawdziwych zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

    p.s.
    jak komuś przeszkadza message niech nie czyta.

    /bez odbioru/

  • 4. Data: 2012-02-27 21:24:23
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > po pierwsze: wara od nazwiska bo nic Ci do tego, przydupasie.
    > po drugie: grozisz mi? :)
    > po trzecie: kolejny anonimowy... jesteś cienki jak nitka pająka.

    Ty tak nie podskakuj, bo nie znasz nas i nie wiesz, z kim zadzierasz.
    Niejeden już się przeliczył, przeczesz archiwum.

  • 5. Data: 2012-02-27 21:27:24
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ciekawski typek" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam Kucza" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Prośba gorąca, cytując spamy, żeby wycinać (lub zniekształcać) treści linków
    w nich zawartych. Np. tak, jak ja powyżej.

  • 6. Data: 2012-02-27 21:38:22
    Od: Adam Kucza <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-27 22:24, L501 aneryS pisze:

    > Użytkownik "Adam Kucza" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ty tak nie podskakuj, bo nie znasz nas i nie wiesz, z kim zadzierasz.
    > Niejeden już się przeliczył, przeczesz archiwum.

    sorry, ale nikt nie będzie mi ubliżał z byle G...
    jak macie tu taki highlife to ograniczcie sobie grupę do znajomych
    tak aby nikt tu nie zaglądał i nikomu to nie przeszkadzało.
    i będzie spokój.
    a jak grupa jest otwarta dla wszystkich

    powtórzę jeszcze raz: nie groź mi tu jeden z drugim.
    zwłaszcza, że nie popełniam żadnego przestępstwa.

    a teraz GoodBye.

    /bez odbioru/