  • 1. Data: 2009-07-17 06:50:10
    Temat: Jak usunąć połamany plastik zabezpieczający?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam
    Zakupiłem uszkodzone body Canon 400D.
    Na displayu ma pękniętą szybkę zabezp. (osbna plastikowa szybka naklejona na
    org.)
    Czy jest możliwoścżeby ją bezpiecznie usunąć?

    Th in A

  • 2. Data: 2009-07-17 07:34:08
    Temat: Re: Jak usunąć połamany plastik zabezpieczający?
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 17 lipca 2009 (08:50:10) napisano:

    > Witam
    > Zakupiłem uszkodzone body Canon 400D.
    > Na displayu ma pękniętą szybkę zabezp. (osbna plastikowa szybka naklejona na
    > org.)

    Naklejoną szybkę, która jest pęknięta, najlepiej odkleić.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 3. Data: 2009-07-17 07:47:51
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Maciej K. aka Sesjusz napisał(a):
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 17 lipca 2009 (08:50:10) napisano:

    > Naklejoną szybkę, która jest pęknięta, najlepiej odkleić.

    Chyba nie wiesz o czym mówisz!
    Próbowałeś kiedyś odklejać szybkę naklejoną na org. ?
    ;-)

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-07-17 08:10:08
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:142627206.20090717093408@_spam_gazeta.pl...
    Witam!

    Naklejoną szybkę, która jest pęknięta, najlepiej odkleić.

    No włąśnie - ale JAK ?? :))

  • 5. Data: 2009-07-17 08:39:21
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 17 Lip, 10:10, "Rom" <o...@g...pl> wrote:

    > Naklejoną szybkę, która jest pęknięta, najlepiej odkleić.
    >
    > No włąśnie - ale JAK ??  :))
    Podgrzawajac suszarka do wlosow, stopniowo odklejac.
    StaM

  • 6. Data: 2009-07-17 08:43:57
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 17 lipca 2009 (09:47:51) napisano:

    > Próbowałeś kiedyś odklejać szybkę naklejoną na org. ?

    Wpychasz śrubokręt i na chama podważasz ;)

  • 7. Data: 2009-07-17 10:06:05
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Naklejoną szybkę, która jest pęknięta, najlepiej odkleić.
    > No włąśnie - ale JAK ?? :))

    Jezeli jest to szybka ze szkla
    naklejona na oryginalną
    to klej jest dookola na jakies 2 mm max

    kup MALY nożyk jednorazowy zwracając uwagę
    na cienkie ostrze (grubość) (w OBI itp... trafiają się
    niekiedy takie bardziej budowlane niż do papieru).
    Wkładasz ostrze w szczelinkę i delikatnie podcinasz
    podciągając w górę delikatnie nożyk aby nie porysować
    szkła w aparacie. Jak jest popękane to łatwo odegnie się
    w górę i jednym zgrabnym pociągnięciem odklejasz.

    Już z 2 razy wymieniałem popękane szkiełka ochronne
    i nie było problemu...

    Pzdr
    KK

  • 8. Data: 2009-07-18 11:29:05
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    W liście datowanym 17 lipca 2009 (09:47:51) napisano:

    > Próbowałeś kiedyś odklejać szybkę naklejoną na org. ?

    Wpychasz śrubokręt i na chama podważasz ;)

    i za chwile zobaczysz matryce od dupy strony :)

  • 9. Data: 2009-07-20 11:33:22
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 18 lipca 2009 (13:29:05) napisano:

    > i za chwile zobaczysz matryce od dupy strony :)

    Masz taką samą stopkę jak ja :D

  • 10. Data: 2009-07-21 08:00:52
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Maciej K. aka Sesjusz napisał(a):
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 17 lipca 2009 (09:47:51) napisano:

    > Wpychasz śrubokręt i na chama podważasz ;)

    Szkoda orga** :-)

    --
    Mirek

    ** nu