    From: "ZS" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Jak zbudować sterownik przepustnicy?
    Date: Sat, 31 Jan 2009 16:18:21 +0100

    Zakupiłem taką przepustnicę do kominka
    http://allegro.pl/item536894524_przepustnica_z_silow
    nikiem.html. Kominek mam
    z płaszczem wodnym i sterownik który włacza prąd 230V gdy temperatura osiaga
    40st. Włacza on pompki od obiegu. Chciałbym aby razem z pompkami otwierała
    mi sie ta przepustnica i z tym nie ma problemu. Ale jak ją zamknąć?
    Potrzebuje zastosować pewnie jakiś bistabilny przekaźnik? Najłatwiej byłby
    na necie kupić ale nie mogę wykombinować schematu jak to podłaczyć. Nie moge
    też znaleźć na necie jakiegoś ciekawego sklepu z elektroniką.