  • 1. Data: 2004-09-17 19:12:17
    Temat: Jak zerwać umowę z Crowleyem?
    Od: "ekala" <e...@p...pl>

    Witam!

    Chce zerwać umowę z Crowleyem i skorzystać z usług innego dostawcy.
    Czy ktoś obronił się przed paragrafem 2 pkt. 3 ich regulaminu, który mowi o
    karze za zerwanie umowy?

    Dzieki z góry za pomoc.
    Ernest

  • 2. Data: 2004-09-17 20:16:18
    Temat: Re: Jak zerwać umowę z Crowleyem?
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Chce zerwać umowę z Crowleyem i skorzystać z usług innego dostawcy.
    > Czy ktoś obronił się przed paragrafem 2 pkt. 3 ich regulaminu, który mowi
    > karze za zerwanie umowy?
    Czasem sa podstawy do zerwania umowy. Poczytaj regulamin dokladnie, moze
    znajdziesz jakies kruczki.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2004-09-17 22:07:26
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    ekala wrote:

    > Chce zerwać umowę z Crowleyem i skorzystać z usług innego dostawcy.
    > Czy ktoś obronił się przed paragrafem 2 pkt. 3 ich regulaminu, który mowi o
    > karze za zerwanie umowy?

    opieprz ich porzadnie jak zaczeli opierdzielac sie w jakosci swoich
    uslug. u mnie poskutkowalo przedstawilem konkretne oferty z innych firm
    jakie dostalem automatycznie wiekszy rabat i od 2 miesiecy nawet na
    chwilke mi lacze nie zgaslo ;-)

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-09-18 01:48:10
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Chce zerwać umowę z Crowleyem i skorzystać z usług innego dostawcy.
    > Czy ktoś obronił się przed paragrafem 2 pkt. 3 ich regulaminu, który mowi
    > karze za zerwanie umowy?
    Jest kilka sposobow:

    1. Czy wywiazuja sie z umowy - jesli masz CIR a nie da sie z lacza wydusic
    jego max i pingi skacza do 2-3 sekund to maja problem (ja tak zerwalem
    umowe)

    2. Przenies lacze do takiej lokalizacji gdzie nie maja zasiegu

    3. Zmiejsz przepustowosc na minimalna mozliwa i zaplac z gory do konca
    cyrografu.

    Maciej

  • 5. Data: 2004-09-18 06:53:48
    Od: "ekala" <e...@p...pl>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisał w wiadomości

[...]

    ale ja chce zerwac z nimi umowe - kwestai tylko ze w regulaminie maja zapis
    ze "operator moze dochodzic kary umownej za zerwanie umowy" jezeli "moze"
    tzn ze nie musi ale ja nie wiem jak oni zareaguja a moze ktos mial podobny
    przypadek i udalo mu sie zerwac umowe nie placac tej beznadziejnej kary
    ekala

  • 6. Data: 2004-09-18 07:56:34
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    ekala wrote:

> [...]
    > przypadek i udalo mu sie zerwac umowe nie placac tej beznadziejnej kary

    mowisz o regulaminie ktory jest m.in. na ich stronie ?

    loguj caly ruch wykresy ze statystyk bedziesz miec podklad w razie
    czego. monitoruj polaczenie przez mtr'a zbieraj dowody.

    --
    VoMi7

  • 7. Data: 2004-09-18 08:21:45
    Od: "riemann" <t...@t...pl>

    Uzytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisal w wiadomosci

    > loguj caly ruch wykresy ze statystyk bedziesz miec podklad w razie
    > czego. monitoruj polaczenie przez mtr'a zbieraj dowody.

    Chyba zle zrozumiales przedpisce. Chodzi o zerwanie umowy w przypadku,
    kiedy uslugi sa OK. Dajmy na to kolega chce zmienic operatora ze wzgledu na cene,
    albo wyjezdza do Afryki na rok. Tymczasem CDP jest cacy i nie ma szans
    na argument pt. jakosc uslug.
    Moze cesja na jakas inna, "zaprzyjazniona" firme, która po tygodniu sie rozwiazuje?

  • 8. Data: 2004-09-18 08:52:40
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

> [...]
    > przypadek i udalo mu sie zerwac umowe nie placac tej beznadziejnej kary

    Zrob to otwarcie
    powiedz swojemu OK'owi ze nie chcesz lacza bo np nie masz potrzeby, nie stac
    Cie na placenie itp.
    uwazam ze szczera rozmowa jest najlepsza
    oni tez mysla biznesowo i wola nie miec klienta niz sie z nim szarpac,
    ciagac

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 9. Data: 2004-09-21 11:51:48
    Temat: Re:
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>

    On Sat, 18 Sep 2004 10:21:45 +0200
    "riemann" <t...@t...pl> wrote:

> [...]
    > cacy i nie ma szans na argument pt. jakosc uslug.
    > Moze cesja na jakas inna, "zaprzyjazniona" firme, która po tygodniu

    A z tego co wiem i tak najlepiej wychodzi dogadanie sie.
    Powiedziec po prostu o co chodzi. Nikt nie lubi sie szarpac z klientami,
    lepiej zostawic po sobie dobre wrazenie, przynajmniej w tej kwestii.

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-