  • 1. Data: 2004-09-13 16:09:06
    Temat: poznań,net,winogrady.
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Od pazdziernika bede mial (nie)przyjemnosc mieszkac na Os.Kosmonautów w
    Poznaniu...gdzie jest PCM'ka co uniemozliwilo mi zaisnstalowanie neostrady.
    Jakie są tam alternatywy netu stałego?
    ICPnet według ich sajta nie obejmuje....
    z góry dziękuję za odpowiedź...

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 2. Data: 2004-09-13 16:27:48
    Temat: Re: poznań,net,winogrady.
    Od: Krzysztof Stemerowicz <s...@t...icpnet.pl.invalid>

    Witam,
    pamiętnego dnia Mon, 13 Sep 2004 18:09:06 +0200 Mateusz(Amkacz) napisał(a):

    > Od pazdziernika bede mial (nie)przyjemnosc mieszkac na Os.Kosmonautów w

    firma echostar - też net przez kablówkę.

    --
    Krzysztof 'stemer' Stemerowicz JID: stemer / chrome.pl

  • 3. Data: 2004-09-13 16:38:14
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Mateusz(Amkacz) wrote:
> [...]
    > Jakie są tam alternatywy netu stałego?
    > ICPnet według ich sajta nie obejmuje....

    ale co nas to interesuje na tej grupie ?

    NTG w 3 słowach ;-)

    alt.pl.internet.providers

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-09-14 17:10:18
    Od: " dragonite" <d...@W...gazeta.pl>

    Mateusz\(Amkacz\) <m...@...sygnaturce> napisał(a):

> [...]
    > z góry dziękuję za odpowiedź...
    >
    > Netia działa w Poznaniu możesz do nich zadzwonić i spytać o Net24 może cię
    podłączą

  • 5. Data: 2004-09-20 14:07:29
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel dragonite <d...@W...gazeta.pl> naskrobał:

    ten blok jest niestety podlaczony radiowo do netii... a tu dsl nie dziala.

  • 6. Data: 2004-09-21 01:53:10
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel VoMi7 <v...@N...altanet.pl> naskrobał:

    > ale co nas to interesuje na tej grupie ?
    >
    > NTG w 3 słowach ;-)
    >
    > alt.pl.internet.providers

    mimo to otrzymalem odpowiedz mnie satysfakcjonujaca ;]