  • 1. Data: 2020-10-31 01:51:00
    Temat: Jak zrobić przegląd
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Jakiś cza temu byłem na przeglądzie, który zapadł mi w pamięć :-)

    Zajeżdżam, idę do biura. Papiery daję.

    Diagnosta: niech pan wjedzie

    Podjeżdżam ... gość coś z daleka gestykuluje.

    Więc otwieram lambo-drzwi i słyszę:

    - To nieeee, proszę tutaj

    I pokazzuje mi miejsce za kanałem.

    Grzecznie podjeżdżam i wysiadam.

    Diagnosta: Perzebieg?

    Podaję przebieg

    Diagnosta: Nie będziemy wjeżdżali na kanał bo wąski jest i nie będziemy
    ryzykowali.

    Ja: Ok

    Diagnosta: Sprawdzimy tylko światła.

    Cośtam pozałączałem.

    Diagnosta: To chyba wszystko co można zrobić. Ale hamuje, tak?

    Ja: No tak, tak.

    Diagnosta: To do biura proszę.

    Kasa, pieczątka, do widzenia.

    Twizy.

  • 2. Data: 2020-10-31 11:24:33
    Temat: Re: Jak zrobić przegląd
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 01:51, kk pisze:
> [...]
    >
    > Diagnosta: Sprawdzimy tylko światła.
    >
    > Cośtam pozałączałem.
    >
    > Diagnosta: To chyba wszystko co można zrobić. Ale hamuje, tak?

    U mnie też tak było. Traf chciał, że za 2 miesiące miałem normalny
    przegląd - wyszły przetarte przewody hamulcowe.

    T.