  • 1. Data: 2013-12-09 19:27:19
    Temat: Jaka karta wifi do srodka laptopa?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    W srodku laptopa jest takie gufienko :) Karta wifi.
    Kiedys czytalem gdzies, na jakie wymienic - bo karta karcie nierowna,
    n-ka n-ce nierowna.
    A skoro planuje wymienic ruter (osobny watek) to chcialbym tez wymienic
    w laptopie na jakas megawypasna ;)
    Tylko na co?

  • 2. Data: 2013-12-09 20:18:33
    Temat: Re: Jaka karta wifi do srodka laptopa?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > n-ce nierowna.
    > A skoro planuje wymienic ruter (osobny watek) to chcialbym tez wymienic w

    Nie podałeś jaki masz laptop, jaka siedzi karta wifi, jakie masz wymiary obecnej
    karty wifi, ile masz anten w laptopie, chcesz 150 Mbps, czy 300(450Mbps), tylko
    pasmo 2.4 GHz, czy 5 GHz.
    Zero informacji i oczekuje pomocy. Szokujące, że udało się się wysłać wiadomość
    na grupę dyskusyjną.

  • 3. Data: 2013-12-09 21:03:17
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 20:18, qwerty pisze:
> [...]
    > 300(450Mbps), tylko pasmo 2.4 GHz, czy 5 GHz.
    > Zero informacji i oczekuje pomocy. Szokujące, że udało się się wysłać

    Można by się jeszcze zastanowić, czy na złączu jest magistrala pcie, usb
    a może pcie+usb.

    Zresztą bez wymiany anten za bardzo nie da się poprawić parametrów
    transmisji co najwyżej stabilność jeśli obecna karta się lubi wieszać.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2013-12-09 21:04:17
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 09-12-2013 19:27, Mr. Misio pisze:
    > A skoro planuje wymienic ruter (osobny watek) to chcialbym tez wymienic
    > w laptopie na jakas megawypasna ;)

    I myślisz, że dzięki temu uzyskasz transfery jak z dysków SDD?
    Szkoda kasy i zachodu.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2013-12-09 21:12:07
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 09-12-2013 20:18, qwerty pisze:
    > Nie podałeś jaki masz laptop, jaka siedzi karta wifi, jakie masz wymiary
    > obecnej karty wifi, ile masz anten w laptopie, chcesz 150 Mbps, czy
    > 300(450Mbps), tylko pasmo 2.4 GHz, czy 5 GHz.

    Ilość anten? Czy raczej jej rodzaj i umieszczenie? Bo widywałem takie z
    kawałka druta umieszczonego przy karcie, druta pociągniętego od karty do
    wzdłuż panela głośniczków oraz w postaci metalowej taśmy poprowadzonej
    nad ekranem.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2013-12-09 21:21:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 21:04:17 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

    > I myślisz, że dzięki temu uzyskasz transfery jak z dysków SDD?

    Gdzie to wyczytales medrcze? I co to jest dysk SDD?

    > Szkoda kasy i zachodu.

    Na czytanie Twoich postow... owszem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 7. Data: 2013-12-09 21:37:54
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:
> [...]
    > 300(450Mbps), tylko pasmo 2.4 GHz, czy 5 GHz.
    > Zero informacji i oczekuje pomocy. Szokujące, że udało się się wysłać

    Oczekuje porady, na co zwrocic uwage itp. Raczej chip niz dokladny
    producent i model elektroniki. No ale widze, ze dyskusja na grupie
    dyskusyjnej jest Ci obca :]

  • 8. Data: 2013-12-09 21:38:20
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > I myślisz, że dzięki temu uzyskasz transfery jak z dysków SDD?

    Tak, oczywiscie :]

    > Szkoda kasy i zachodu.

    To moja kasa i chce ja wydac :]

  • 9. Data: 2013-12-09 21:51:05
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 21:12, Zakonspirowany pisze:
    > Ilość anten? Czy raczej jej rodzaj i umieszczenie?

    Ilość, ilość.
    Od ilości zależy przepustowość.
    Jedna antena może da 150 Mb/s, przy trzech dojdziesz do 450 Mb/s (5GHz),
    dasz sześć będziesz maił wreszcie pełne dwuzakresowe N.

    Podobno da się zrobić N600, ale wtedy ilość anten jest jeszcze większa.

    Oczywiście typ anten też ma znaczenie, trudno od antenie na 2,4GHz
    oczekiwać pracy na 5 GHz.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 10. Data: 2013-12-09 22:03:21
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 09-12-2013 21:21, R.e.m.e.K pisze:
    > I co to jest dysk SDD?

    To samo, co DDS, tylko na odwrót.

    --